Veronica

Alla inlägg under mars 2011

Av Veronica Johnsson - 5 mars 2011 10:01

  

Linnéa !!  


Vi har nyss vaknat och ätit frukost, just nu sitter vi och löser ett korsord, det går faktiskt ganska bra för oss . Idag ska vi försöka hitta på något skoj, eftersom att det är så fint väder ute. Plus grader och allt, det gillar vi!


Nu ska jag vara lite social, bye bye!


  


Av Veronica Johnsson - 4 mars 2011 11:29

Har nyss ätit frukost och snart ska jag gå ut och promenera lite, hade hoppats på att det skulle vara sol idag så att det skulle bli roligare, men icke sa nicke!

Jag har träningsvärk i magen från ridningen igår, det känns skönt att ha tränings värk, för då vet man att man har rört på sig  .


Men nu ska jag borsta tänderna sen ska jag promenera lite gran, ska ta tid på hur fort jag går på rundan jag har tänkt att gå .


Vi hörs senare!


     

Av Veronica Johnsson - 3 mars 2011 20:34

  Kofta - Weat Seal

Linne - Gina Tricot

Ridbyxor - I have no idea!

Ridstrumpor - Hööks (tror jag)

  

Av Veronica Johnsson - 3 mars 2011 20:11

För dålig uppdatering, men har inte haft någor roligt att skriva om idag. 


Men nu skriver jag!


Kom nyss hem från stallet, red Symfonie, vi hade markarbete, och det gick jätte bra. Speciellt mer mot slutet då började både jag och Symfonie att slappna av.

Vi gjorde en rolig övning, orkar inte förklara men den var kul iallfall. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 08 - En dålig vana som jag önskar att jag inte hade.


Man vill väll inte ha någon dålig ovana, men jag en av mina dåliga vanor är att jag sitter och spänner mig hela tiden, till och med när jag sover. Jag känner mig alltid stel och det tar lite på krafterna att sitta och spänna sig hela tiden. 

Det vill jag bli av med!


  

Symfonie<3


  


Av Veronica Johnsson - 2 mars 2011 19:15

Kom nyss hem ifrån stan, bar ju och såg "Gullivers resor". Den var inte sådär super bra och inte så kul som jag trodde den skulle vara, den hade sina stunder men annars så var denväl helt ok. 

Har inte så mycket mer att säga, haha! 


Imorgon blir det ridning, vill ha Lussan  , hon är bääst!

annars blir det bara plugg imorgon.



----------------------------------------------------------------------------------------------------Dag 07 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.


Jag skulel inte tveka, jag skulle ta första bästa plan till USA och bila genom hela landet, inte exakt hela men alla coola städer. Skulle inte ens tveka på det. Jag älskar USA, och jag har som mål att jag ska till Los Angeles eller San Fransisco innan jag dör. Även till New York vill jag åka igen, jag älskar det landet!! Min absoluta dröm är att flytta dit, men jag vet, det är ganska dyrt, och det är bara förnamnet, men det vore så coolt, eller att bara gå på collage eller i highschool där skulle vara "A dream that came trought".


    

Två bilder från USA när jag var där 08 .

  

Av Veronica Johnsson - 2 mars 2011 13:06

Kass uppdatering, men hade ingen lust att blogga igår efter bion som jag var på med Linnéa. Vi såg på "Trassel" igen, jag vet, men hon ville se den och den är så bra så jag tänkte att jag kunde kolla på den igen .

Haha, vi tänkte äta på pizza hut, men jag kom på att jag får ju inte är någonting med mjölk i och det är ju ost över hela pizzan liksom, så det gick inte, åt på donken istället. 


Men om typ en timma ska jag dra på bio igen med min brorsa, vi ska se "Gullivers resor 3D". Den verkar vara bra, och Jack Black är ju med, så då måste ju den vara as bra, haha!  


Har ju inte lagt upp så mycket nya bilder, men jag är ingen såndär som fotar varje dag, dels för att jag inte har någion rolig kamera och dels för att jag inte vet vad jag ska fota, visst dagens outfit, men de senaste dagarna förutom igår så har min outfit beståt av mjukis byxor och någon tröja eller ett linne. Inte så värt att fota tycker jag, och igår så orkade jag inte. Men ska försöka lägga upp mer dagens outfit bilder.


  


  

Av Veronica Johnsson - 1 mars 2011 11:07

Japp, idag är det första mars, alltså exakt 30 dagar till jag fyller 16 år 

Idag ska jag kanske gå på bio med Linnéa, förmodligen "Sanctum" isånna fall. Men hon kanske rider idag, vi får se. Vet någon från BRS vad det betyder om man har clinic, rider man den dagen då eller, har man teori, eller, jag fattar inte, tacksam för hjälp!


Men annars så ska jag träna lite idag, yoga + styrke träning blire nog .

Men vi hörs senare!


  Linnéa och jag i somras  .


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards