Veronica

Alla inlägg under november 2011

Av Veronica Johnsson - 29 november 2011 18:22

Jag borde få pris i att ha bytt blogg portal flest gånger, haha! Men jag har velat länge mellan denna portalen och blogg.se. Jag gillar blogg.se mer förutom delen med designen. Men nu har min brorsa Joakim hjälp mig lite, han ska också sätta in en bild snart när han har tid. Så nu kan jag äntligen börja blogga på blogg.se. Ni kan gå in och läsa den här: www.veroonicajonsson.blogg.se


Så denna blogg kommer jag alltså inte att fortsätta skriva på! 


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 28 november 2011 20:28

Fräschade nyss upp mig lite med en dusch,( jag älskar det nya ute rummet precis utanför rummet! Slipper gå ner och duscha!! Haha, ja jag är lat!) och har precis torkat håret. Tänkte ta bort nagellacket som jag inte har hunnit ta bort en på mina fingrar och smörja in mig och sen gå och lägga mig!! Man blir så trött den här årstiden men jag käkar d-vitamin varje dag nu så det borde hjälpa lite!


Annars har skoldagen varit bra, lite seg osv. Käkade lunch på ett nytt ställe vid namn "O mamma mia" idag och de hade god pasta bolognese! 

Jag kom på idag att jag inte har lagt ut dagens outfit bild på länge men det ska bli ändring på det! Jag glömmer alltid bort det men får försöka spika fast det i minnet nu! ^^


Här kommer dagens ord också!: 

 

Bilden är fotad av mig i Tullinge!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 27 november 2011 16:52

Igår tog jag paus ifrån bloggen utav personliga skäl... 


Men idag ha jag ja jobbat, storhandlat på Willy:s och bara chillat med Jack. Ja det är inte så mycket mer jag har gjort mer idag. En chill söndag helt enkelt. Det är familje middag idag så jag ska göra fruktsallad till efterrätt men mango och ananas och massa annat gott! ^^

 

Utfyllnadsbild!


Har inte så mycker mer att skriva om! 

Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 25 november 2011 21:17

Efter skolan idag åkte jag med Linnéa, Diddi och Denise till Kista Galleria och såg på Breaking Dawn! Den var mycket bättre än förra filmen, vilken var en väldigt stor besvikelse, jag tyckte till och med att den var dålig eftersom att den var så dåligt gjord! Men den här filmen får betydligt högre betyg av mig! 


Men i skolan så redovisade jag mitt arbete och kollade sedan på när de andra redovisade om en entreprenör. När vi slutade gick vi och åt lunch, det vart Thai buffe idag och sedan åkte vi somsagt till Kista.


Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag fattar inte hur jag kan vara så trött... Jag är helt slut i hela kroppen så jag tror att det blir en tidig kväll för mig idag!

 

Ha en bra kväll! 

Av Veronica Johnsson - 24 november 2011 20:21

Hejsanhoppsan! 


Idag stod det ridning på schemat efter skolan. Jag valde typ 4: a eftersom att många var borta, vilket var skönt för det blev mer plats i ridhuset!! ^^ Men jag valde iallafall Lussan och det gick mycket bättre än sist jag red henne. Hon var mjukare och jag kunde rida henne bättre. Så det var lite kul!  

Ska nog försöka ta henne nästa gång också!


Imorgon är det fredag vilket är väldigt skönt! Efter skolan ska jag, Diddi och Linnea åka och kolla på "Breaking Dawn". Det ska bli kul att äntligen få se den och jag hoppas att den inte är en lika stor besvikelse som "Eclipse" var. Tycker att den var mycket dåligt gjort! Men det återstår att se om den håller måttet...^^

Bild på Lussan från sommaren 2010!^^


Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag sooova!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 23 november 2011 17:52

Hejhej!


Idag så mötte jag upp Alexandra efter skolan och gick och simmade i Huddinge hallen. Det var jobbigt men jag kände mig fett duktig när jag var klar men jag märkte dock hur otränad jag var xP Jaja, huvudsaken att man börjar nån gång! ^^  

Efter simmningen så gick jag hem och laga köttfärssås och spaghetti. Det vart rätt bra faktiskt, helt ok!


Imorgon är det ridning efter skolan och sen på fredag är det kanske badminton på kvällen. 

 


Nä, nu ska jag skriva lite om en entreprenör! 

Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 22 november 2011 21:59

Hellooo bloggen! 


Alexandra skickade ett sms till för typ en timme sedan med frågan om vi skulle träna ihop en gång i veckan. Lat som jag är tog jag chansen att äntligen få nån att träna med,( jag är så dålig på o komma igång med träningen när jag tränar själv xP) som kan tvinga mig varje gång. Så imorgon och typ varje onsdag framöver ska vi gå och simma i huddinge hallen, jag ska till och med köpa 12 gångers kort imorgon! Fan vad duktig jag känner mig! Tack Alex för att du kom på det, skulle aldrig ha gjort det annars om jag känner mig själv! :P 


Nä nu är jag så trött så att jag knappt (ni kan inte anna hu många gånger jag skrev fel på knappt...) vad jag själv tänker så nu ska jag gå och sova! Och imorgon ska jag ha ett typ utvecklingssamtal med Helena, så vi får se hur det går... :P


 

Godnatt!!

Av Veronica Johnsson - 22 november 2011 16:59

Lyssnade nyss på den här låten för första gången och tyckte att den var skit bra! Lyssna på den här eller på spotify! Den är awesome!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards