Veronica

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Veronica Johnsson - 21 november 2011 18:21

Hejhej! Jag har precis gjort och ätit mat som består av fiskpinnar med ris. Det var väla gött. Om en stund när jag har smält maten lite tänkte jag gå ut och röra påmig lite vilket jag inte gjort sen i typ tisdags eftersom att jag har varit sjuk. 


Jag var as trött i skolan idag men lyckades ta mig igenom den och eftersom att det bara är ca 23 skoldagar kvar till jullovet så känner jag att det är dags att kämpa imot tröttheten de sista dagarna nu och hålla ut! Sen är det ett nytt år och ny mål som ska uppnås! 

Det känns så sjukt nu är jag tänker på det. Det här året har gått så himla fort! Det känns som att det var förra månaden jag stod utan för Linnéas hus med Linnéa och Alexandra och firade det nya året och nu om en månad är det ett nytt år igen! Men året har ju varit fyllt av både roliga, spännande och lite mer tråkiga saker... I Juni så var det dags att gå ut 9:an vilket både var roligt och lite tråkigt! Sommaren kanske inte var en jätte höjdare men jag var ändå jäkligt nöjd med livet just då och i Augusti så började jag i gymnasiet. Haha känns kanske lite tidigt att prata om ett nytt år nu, men rätt som det är står vi där under fyrverkerierna och välkommnar 2012! 


Nej nu ska jag snöra på promenad skorna och röra arslet från den här stolen! ^^


Föresten, tror ni på att jorden går under nästa år?^^

  

Haha, hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards