Veronica

Alla inlägg under maj 2012

Av Veronica Johnsson - 31 maj 2012 21:12

Haha, awesome!

Av Veronica Johnsson - 31 maj 2012 20:56

Adam Lambert är en artist som jag tycker är riktigt duktig, han gör hyffsat bra musik osv. Jag gillar han stil också! Haha :P Här är hans låt "Never Close Our Eyes" med video, tycker att den var helt ok, dock förstod jag inte riktigt budskapet... någon annan som gjorde det?   

Av Veronica Johnsson - 31 maj 2012 19:08

När man har kämpat hur länge som helst för att uppnå ett otroligt mål (för mig) och det äntligen visar resultat och varför man faktiskt gjorde detta, fast det var jobbigt. En sådan känsla fick jag här om dagen när jag ahde betygssamtal i matte 1a, jag var så nervös. Som ni kanske vet så har jag jätte svårt med matten och jag ahr ALDRIG klarat ett nationellt prov i matte, ska jag vara ärlig har jag heller aldrig riktigt försökt att bli bättre på det för att jag vet att jag inte kan. Men något jag har lärt mig under det första året på gymnasiet är att aldrig ge upp, för helt plötsligt sitter man där och har klarat det första nationella matte provet i sitt liv och får också reda på att man får ett mycket stadigt E i kursen, vilket amn aldrig trodde att man skulle få. Dessutom säger läraren att man har utvecklats otroligt mycket under detta år i matte. Det hände mig och den känslan jag fick då, var obeskrivlig! Jag hade så låga förväntningar på mig själv i början av 1:an att jag inte ens försökte, men sedan fick jag lära mig att tro på mig själv och att det då faktiskt gick mycket bättre och att jag nu är mycket bättre på matte för ett år sedan. Jag har tillochmed fått D på ett prov. Det är typ det högsta betyg jag fått på ett matte prov, eller något som har med betyg och matte att göra. Jag var nära på att börja gråta för att jag var så glad och stolt över mig själv, att jag inte gav upp för engångsskull! Jag kommer fortfarande ha mina toppar och dalar när det gäller förtroendet på mig själv när det gäller matte, det får man ha, men sedan får man fundera på vem det är som säger att du inte klarar det... är det någon annan eller är det du själv som säger det?


 

Av Veronica Johnsson - 31 maj 2012 10:46

Jag sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska få sluta från lektionen och få ta lunch!


Vi spelade fotboll på idrotten i Vasaparken, det var as kul! Jag jag har längtat efter ett stort ställe att ha idrott på eftersom att vi altid är i en liten sal på sportlife gymmet, som är väldigt liten..:/ Men det var kul och jag var kanske inte den bästa men jag försökte iallfall!  


aja, ha en bra dag nu! Skriver igen när jag kommit hem från stallet!


Här kommer en låt från Avicii sålänge! 



Av Veronica Johnsson - 29 maj 2012 20:09

Jacka från H&M, Linne från bikbok, Jeans från Gina Tricot, halsbandet ahr jag gjort själv med en massa delar från halsband och till detta hade jag svarta "Converse"   

--

Av Veronica Johnsson - 29 maj 2012 19:56


Sorry för dålig uppdatering, är lite trött osv idag. Uppdaterar mer imorgon!  


Ha det bra!   

...

Av Veronica Johnsson - 29 maj 2012 19:30

Jag ser hur du faller mer och emr för varje dag som går, men jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag hare erbjudit min hjölp så många gånger men du vägrar ta emot den. Jag försöker verkligen, men det känns som att du aldrig gjort det samma för mig. Och jag är trött på att höra ditt prat om att du älskar mig... jag har ärligt talat slutat lyssna på det. och det är inte bara dig detta är jobbigt för, varje dag får jag gå och försöka låtsas som att allt är normalt, men det är det inte... Det kommer det aldrig att bli igen... Jag är trött på att hela tiden fakea ett leende när du är nära... There is only so much i can take.


Av Veronica Johnsson - 28 maj 2012 20:31

Jag kom precis efter en powerwalk på nära 8 km, är rätt nöjd med det idag!


Annars har jag som vanligt varit i skolan som vanligt, hade prov sista lektionen i branschkunskap. Det gick helt okej! Inte det bästa jag har skrivit men är hyffsat nöjd! 


Efter skolan gick jag hem och tittade på ett avsnitt av "Glee" har köpt hela första säsongen nu, det är ju rätt bra faktiskt!  


Nu tänkte jag börja gå och lägga mig är hur trött som helst!


Vet att den är stor innan Glee osv, men de gör den rätt bra!    

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards