Veronica

Alla inlägg den 27 maj 2012

---

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2012 21:48

 

(Niall Horan på bilden)

All the art of living lies in a fine mingling of letting go and holding on.
Havelock Ellis

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2012 20:51

Detta är varför jag gillar dem, de är så jäkla äkta! Inget fake, inte överdrivet seriösa, de är sig själva när de gör det dom älskar och låter ingen ändra dem! Det gillar jag!

-

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2012 20:42

Z224855536_large

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2012 20:29

Hur har eran dag varit? Min har gått rätt snabbt, men varit otroligt skön! Härligt väder osv.


Jag fick åka fram och tillbaka till Tullinge imorse för att hämta mina shorts som jag hade glömt hos Alexandra, det var lite surt. Men när jag kom hem åt jag jag lite lunch sedan så åkte jag och jobbade. När jag var klar där så gick jag till coop och köpte torkad frukt och nötter, var så godis sugen! Jag köpte en massa torkade jordgubbar, det är HUR GOTT SOM HELST! Jag älskar torkad frukt, det är sååå gott haha!


Väl hemma så var Jack, Timmie och några andra här, vi hade lite firande eftersom att Jack har fyllt 3år. Han fick lite presenter osv. Vi åt en as god middag utomhus och bara hade det trevligt! Jag gillar sånna kvällar! Jag sprang lite efter middagen och sedan duschade jag så nu känner jag mig riktigt fräsch! 


Imorgon är det en ny vecka, nya tag! Så nu ska jag städa och göra mig redo inför kommande vecka! Tagga, typ 3 veckor kvar! WOHOO!!


MUMS!

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2012 00:41

Aee, jag vette fan vad jag ska säga egentligen... Jag är mållös!! Sverige!! Loreeen!!! Ibland blir man fan stolt över detta land!!!!! Så jäkla awesome, 3:a förra året och nu 1:a, snacka om come back! Hahah, nästa år blire eurovision i Sverige igen!!    


   

Av Veronica Johnsson - 27 maj 2012 00:33

                                                             

Fotografen är Alexandra Lengquist! 


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards