Veronica

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Veronica Johnsson - 25 maj 2012 23:47

Jag och Alexandra tittade nyss på en film, "Letters To Juliet". Har någon av er sett den? Om inte, gör det! Den är otroligt bra! Helt klart en av de bästa filmer jag sett på länge! Den var så stört romantisk, men det vart ändå inte för mycket. Jag hatar när det blir för mycket romantik... Men nu sitter man och drömmer sig bort till filmen värld och vill bara byta roll och att det ska vara på riktigt. Tänk om det där var på riktigt, jag kom att tänka på de som spelar i filmen också. De hittar sin true love, medans i verkligheten kanske de är forever alone. Haha, stakars dem!


Nej nu ska vi nog sova snart! Imorgon så ska jag vara hos min kusin som fyller 18 och fira henne vid 16-tiden, får se om jag skriver innan dess. Annars får ni ha en bra lördag!


God natt!


Undrar vad jag kommer drömma om i natt? Haha  

Av Veronica Johnsson - 25 maj 2012 21:01

HAhah, fyfan vad skön! Det roligaste är att det de sjunger är typ sant också! Haha, bra gjort!   

Av Veronica Johnsson - 25 maj 2012 18:58

Haha, vi hittade rätt design rätt fort osv. Sååå, vad tycker ni? Jag är väldigt nöjd med den måste jag säga! Tack Alexandra för hjälpen!!


 

En till bild, Alex är awesome på att fota!  


Drar dagens outfit på en gång också: Linnet är ifrån Bikbok, Shorts från Gina, har också svarta converse liknande skor från skopunkten och örhänget är ifrån Glitter.  

Av Veronica Johnsson - 25 maj 2012 18:33

Hej! Jag och Alexandra har nyss varit ute i skogen och fotat för bloggen, det är as nice väder så då passade vi på!


Vi håller på att fixa och trixa med den nu, så den kanske kommer upp senare idag!


Förövrigt så har dagen varit helt underbar! Awesome väder osv! Vi satt ute och åt på lunchen och på Brannsch kunskapen fick jag reda på att jag fick B i slutbetyg även där! Wihoo, det är så awesome!!!


Ska fortsätta nu, ha det bra!


 

Fin fin bild! :P <3

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards