Veronica

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Veronica Johnsson - 23 maj 2012 19:40

 

Detta hade jag på mig igår, borsett från toppen som är likadan fast med kängor på som jag visa förut! :)

Av Veronica Johnsson - 23 maj 2012 18:48

Jag hoppas att ni har haft en härligare dag än jag! Min dag har enbart bestått av att sova... Jag vaknade först vid 6 och täkte som sagt gå till skolan, men kände att jag inte pallade med huvudvärken, var helt utslagen kändes det som. Så då gick jag och la mig igen, vaknade upp igen vid 11 och åt lunch, sedan låg jag i soffan till typ 1 då gick jag och la mig i sängen igen eftersom att jag fick världen huvudärksattack igen. Då sov jag från och till till klockan var typ 4, då örjade jag röra på mig igen läste lite och sedan gick jag ut på en promenad, vilket var rätt skönt. Blev ganska pigg för en stund, hade dock fortfarande ont i huvudet och nu känner jag mig helt utslagen igen. Jag vet att jag bara klagar och klagar men jag vet inte vad jagh ska ta mig till för det gör ont exakt hela tiden och har gjort det i 3 dagar nu och står fan inte ut längre. Jag blir så trött men jag måste liksom gå till skolan. Jag började ju somsagt att gråta igår på provet och jag hade lust att bara ge upp och gå ifrån provet... och om det är pollen som orsakar det här så kan jag bara säga grattis till mig själv... eftersom att jag är typ allergisk mot alla sorters pollen, som kommer under hela sommaren... Åhh, kan det inte bara försvinna, pallar fan inte att det gör ont längre! Jag har dessutom testat allt, och ingen värktablett funkar, vila funkar inte, hålla siig borta från solljus funkar lite, men jag kan ju inte hålla mig borta från solljus hela sommaren... ÄR DET NÅGON SOM HA NÅGOT TIPS? Som vet vad man kan göra eller vad det kan vara förnågot om det inte är pollen. Ja någonting????


Jag har iallafall också lyssnat igenom Molly Sandéns nya platta "Unchained" som kom ut idag, den är riktigt bra och jag tycker om hennes röst! Jag kanske inte vart "blåst av stolen" som jag blev av hennes förra låtar, men det var helt ok! 

Lyssna själva! :) Molly Sandén – Unchained 


Av Veronica Johnsson - 23 maj 2012 10:24

Hejsan! Jag gick upp i  morse, åt frukost och gick och la mig igen... Jag har fortfarande ont i huvudet, det kommer verkligen i små attacker och de attackerna gör riktigt ont kan jag säga! Om man dessutom har haft det i 3 dagar nu och ändå varit i skolan eftersom att man måste skriva nationella prov, så blir man rätt utmattad. Så idag ska jag bara vila, ringde vårdguiden för ett tag sedan och frågade vad som kunde vara problemet och antingen kan det vara pollen elelr så kan det komma från min förkylning som jag ahr haft ett bra tag nu... Åhhh orkar inte, varför ska de komma just nu för när man både har jobb och skola, med massa prov och inlämningar... Är lite tpl just nu och det känns som att jag kommer få F i alla ämnen bara för att jag ligger här och inte gör något. Jag hatar att vara hemma och vara sjuk! 


Zayn och Niall, tyckte att det var en bra bild på dem! :)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards