Veronica

Alla inlägg under augusti 2012

Av Veronica Johnsson - 31 augusti 2012 19:33

Hejsan bloggen!


Fredag idag, fy fan vad skönt! Jag har haft ont i huvudet typ hela dagen idag, men ändå åkte jag in till stan med Denise L från min klass. Sedan åkte jag vidare till, skärholmen och kollade lite. Jag hitta lite gran, dock hittade jag inga skor. Jag vill har ett par nya svarta converse sneakers, men det känns så onödigt att köpa det nu när hösten och vintern kommer, jag behöver något mer gummi stövelaktigt, inte tyg skor! 


Jag orkar verkligen inte ta en bild på det jag köpte, la precis in det i garderoben när jag kom på det. Men jag får se om jag gör det imorgon, annars får ni kanske se allt eftersom! ^^


Ha en bra fredags kväll! 


 

Såhär ser jag ut idag! Hade egentligen tänkt träna idag, men jag håller på att falla ihop av trötthet. Så får ta igen det med träning både lördag och söndag! Måste hitta motivation igen!! 

Av Veronica Johnsson - 30 augusti 2012 19:14

Haha, såg att det satt fetaste spindeln på väggen i vardagsrummet. Skulle testa och peta på den, fick lite panik om man säger så. Haha, var fan i chock tillstånd efteråt x)))
 

..

Av Veronica Johnsson - 30 augusti 2012 16:50

Hejsan!

Är helt död nu! Det har varit en lång och tuff dag i skolan, men förhoppningsvist så har det löst sig! ^^

Jag måste laga mat idag och det blir tacos, haha orkante göra något annat!

Men ha det bra!
Chill, måste plugga lite senare -.-

Av Veronica Johnsson - 29 augusti 2012 21:29

För er som undrar så är det detta jag håller på med, jag har fått en mall om hur man skriver en affärsplannoch sen ska jag skriva den, det är bara så jäkla komplicerat, man måste räkna ut budget och allt sådant, och massa knasiga grejer jag inte hade en aning om. Det tar ett tag om man säger så. Pappa sa att vanligt visst gör man en affärsplan på typ 2-4 månader, vi har liksom haft 2 veckor på oss typ, så då blir det rätt stressigt!

Jag har iafl nyss tagit en uppfriskande dusch och ny ska jag sova och samla krafter tills imorgon! ^^

Av Veronica Johnsson - 29 augusti 2012 18:29

Hej!


Bloggen kommer att som ni kanske har märkt att hamna lite efter nu. Jag håller på med UF och det är en massa saker som ska göras. Jag vet inte ens om jag kan köra min grej för att jag inte har någon samarbetspartner och jag sitter och skriver en affärsplan som är sjukt komplicerad och man måste räkna ut en massa grejer, och den vill rektorn ha snarast, och jag blir bara trött är jag tänker på allt som måste göras. 


Aa, jag återkommer när jag återkommer iafl! :)


 

Av Veronica Johnsson - 28 augusti 2012 19:35

Jag vet, jag är sämst på att blogga!

Men iallafall. Idag hade vi idrott på morgonen och vi spelade fotboll, haha är så dålig, men det är kul ändå! Läraren vill att jag ska vara med i DM i fotboll, haha skulle vart med om det inte var så seriöst x)
Sedan hade vi entreprenörskapen, näthandel och sist svenska! Jag har kännt mig väldigt effektiv idag på lektionerna vilket är as bra!! :-))

Jag har börjar märka att jag mår bra av att få jobba med uppgifter och så, jag blir typ taggad!! Haha! ^^

Jag sitter och tittar på navy cis nu, ha det bra!

Just nu!

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2012 18:18

Den här låten är så jäkla bra! Den är med i filmen "LOL"!! Älskar den!

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2012 15:00




Jag orkade inte med allt kaos som var i min garderob, så rensade lite där. Bland annat en massa underkläder och skor som är för små och som är helt färdig använda. Så nu är det lite bättre där! 


Jag måste säga att jag var sämst på att shoppa när jag var mindre, jag köpte alltid helt random grejer, som inte passade med varandra. Dessutom bytte jag stil typ 1 miljon gånger, så jag har typ 1 miljon olika stilar på kläder alltså. Jag är fortfarande sjukt dålig på att handla lite neutrala kläder, som linnen, helt vanliga, svarta, vita osv. Utan jag tycker att det är tråkigt att lägga pengar på det typ. Men jag känenr att jag inte riktigt tänker där! Dessutomköper jag typ aldrig skor, så har typ 1 par skor. Eller nu har jag iofs lite mer, men förut. Dessutom var dem rosa. Hur mycket passade dem till liksom?? Haha, helt knas! Jag har börjat skriva upp inför varje gång jag ska shoppa, vad jag verkligen behöver, för annars glömmer jag det och handlar massa onödiga grejer. ^^


Ha det bra!!

Kanske borde skaffa en ny kamera också.... -.-

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards