Veronica

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Veronica Johnsson - 9 augusti 2012 12:36

Goddag! Jag sitter i lunch rummet och käkar lite mat! Börjar jobba kl ett igen, så nu är det bara att chilla, därför passade jag på att blogga lite också! ^^
Somsagt så slutar jag 18 eller 19 idag och ska nog försöka springa när jag kommer hem om det är bra väder!

Här kommer en bild på Harry ^^

Av Veronica Johnsson - 9 augusti 2012 08:27

Hola Amigos! Sorry att jag inte bloggade igår (lägg märke till att jag använde 3 olika språk i den meningen, oooohhhh) men jag hade verkligen ingen lust när jag kom hem typ vid åtta. Var helt slut!


Idag är det 10-19 som gäller idag med, men det var faktiskt rätt chill igår, eller roligt elelr vad man säger. Förutom ett lite misstag som är för pinsam för att ta upp här, har inte ens berättat för min pappa. Men jag kan säga att jag är världens mest värdelösa människa ibland och att jag ville typ bitchslapa mig själv eller helt enkelt ---> 


Juste det är ju torsdag idag, vad veckan har gått snabbt!! 


Aja måsta dra strax så här kommer en bild på hur jag ser ut idag: 

 

Om jag orkar så kan jag ta en bild på hela outfiten sedan! ^^


Ha en bra dag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards