Veronica

Alla inlägg den 24 augusti 2012

F

Av Veronica Johnsson - 24 augusti 2012 06:48

Jag glömde bort bloggen lite igår.

Men i skolan så fortsatte vi med UF uppstarten, det är hur jobbigt som helst, men kul också!

Efter skolan åkte jag hem till Alexandra, vi chillade, kollade typ på film. Sedan åkte vi och tittade på henne lillasyster, Som också heter Veronica, gympa uppvisning, alla var jätte duktiga och jag tycker att sådant är så coolt, eftersom att sannolikheten att jag någonsin kommer att kunna göra sådant är lika med 0.

När uppvisningen var slut åkte vi hem och åt middag. Jag åkte hem runt halv 10. Och dog när jag kom hem!

Idag är det fredag, det är skönt. Jag ska jobba efter skolan, så jag skriver väl när jag är hemma! ^^

Hehe gjorde ett personlighets test, eller vad det heter igår!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards