Veronica

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Veronica Johnsson - 22 augusti 2012 19:37

Åh fyfan vad trött jag är! Jag har gått i skolan i 3 dagar och jag känner mig redan hur stressad som helst typ. Haha, bi håller ju på med UF, vi ska liksom starta riktiga företag och då kan man inte ligga på lat sidan. Man måste komma på en affärside, komma på målgrupp, komma på hur man ska få kunder att köpa. Det är en riktig jäkla process och man måste välja rätt grupp medlemmar, så att man få en från varje inriktning och så att man har samma mål och visioner. Det är inte helt enkelt alltså! Men det ska gå, jag ska fixa detta! 


Nu kommer jag snart att stupa i säng, har försökt hålla mig vaken annars vaknar man liksom i natt helt utvilad, inge bra! 


Godnatt!   

Av Veronica Johnsson - 22 augusti 2012 07:08

Godmorgon! Håller på att vakna till framför vakna med the voice! Seriöst det bästa man kan vanka till, så jäkla stört haha!

Idag ska vi fortsätta att förbereda inför UF och jag tror att vi ska göra grupperna idag, är jätte taggad! Vill bara köra igång nu!!!!

Ha en bra dag!

Jag innan sommaren, bilden är tagen utav Alexandra! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards