Veronica

Alla inlägg under januari 2012

Av Veronica Johnsson - 31 januari 2012 17:14

Bra låt! ^^

Av Veronica Johnsson - 31 januari 2012 16:56

Jag har ju nämnt Linnéa och Alexandra mycket i den här bloggen och det är för den anledningen att de är mina bästa kompisar! 


Jag träffade dem för första gången i 7:an, vi vart inte super bra kompisar direkt utan dt har kommit mer på senare år och de är några uatv mina första riktiga kompisar. Jag har aldrig litat så mycket på någon som jag litar på dem och de betyder otroligt mycket för mig! De har hjälp mig så mycket de senaste åren med att hitta mig själv och jag vet att om jag är nere så är det bara att umgås/prata med någon av dem så är man alltid på bra humör igen! De är världens bästa knas bollar!       


Jag har också en massa andra underbara vänner som är så otroligt snälla mot mig, vilket jag inte varit med om så mycket i mitt liv...


Bilderna är lånade från facebook!

Av Veronica Johnsson - 31 januari 2012 16:37

Hejsan!


Hur är det med er idag? Själv har jag varit hemma hela dagen, har lyckats dra på mig en förkylning :(. Det var nog därför jag var så jäkla borta idag för jag har kännt mig lika dan idag fast lite värre. Men jag hoppas tta det går över nu när jag vilat mig lite! 


Så idag har jag allstå bara chillat framför tv:n och läst lite grann. 


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 30 januari 2012 19:24

Jag har hittat en ny favorit artist: Ron Pope!


Hans röst är så jäkla underbar och jag bara sitter och ryser när jag hör den, dessutom är låtarna otroligt bra!  

Ron Pope – Whatever It Takes



 

...

Av Veronica Johnsson - 30 januari 2012 18:28

en liten ego bild som jag tog idag på jobbet i jobb tröjan! ^^  

Av Veronica Johnsson - 30 januari 2012 17:37

hejsan!


Måndag igen dåra, halv kul sådär. Jag gick och la mig i as bra tid igår men ändå har jag varit helt borta idag. Hjärnan har verkligen gått långsamt liksom... as irriterande! Alla uppgifter jag utförde idag gick hundra gånger långsammare än vad de brukar göra, så nu är jag lite sur över det! Vill ju var pigg och alert nu när jag har prao. Men jag tror att jag håller på att dra på mig en förkylning och att det kanske är därför. 

Herre gud vad kuliga saker jag skriver om! ^^


Här får ni en roligare låt istället!:

Av Veronica Johnsson - 29 januari 2012 20:51

   

Av Veronica Johnsson - 29 januari 2012 20:45

Det beror ju lite på vad jag ska köpa, gäller det kläder går jag oftast till Gina Tricot eller H&M. Gäller det skor kan det skilja lite.

ja, det är en massa olika ställen jag går till först beroende på vad jag vill ha!  


   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards