Veronica

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Veronica Johnsson - 17 januari 2012 18:43

01. Fullständigt namn: Veronica Alice Birgitta Jonsson
02. Ålder: 16 år
03. Vart bor du: Huddinge
04. Bor tillsammans med: Oftast pappa
05. Husdjur: Två katter
06. Färg på ditt hus: Vitt
07. När är du född: 31 mars 1995
08. Klass: H1B
09. vilket år tar du studenten? 2014
10. Något jobb: Ja, städerska... wohoo!
11. När gick du upp i morse: 06.15
12. När ska du sova: snart!
13. Duschat idag: nej, det ska fixas snart!^^
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: noo
16. Vad har du ätit idag: Mat^^ Nämen orkante skriva allt
17. Dagens klädsel: Jeans, svart linne och beige kofta 

18. Dagens smink: eyeliner, maskara
19. Dagens sötnos: Ingen aning
20. Dagens roligaste: öhhh... jag! :D
21. Har du många vänner: så det räcker
22. Hur många har du kysst: det du
23. Vem kramade du senast: Diddi

24. Vem saknar du: Mina katter!
25. Hur många har varit otrogna mot dig: zero
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Linnéa K
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Mina brorsa, "aha ok" intressant va?


FAVORIT:
31. Film: finns många bra filmer men harry potter funkar ju alltid
32. Låt: Äckligt - Ansiktet eller Shot caller - Taio cruz
33. Mat: Vet faktiskt inte
34. Dryck: COLA!!
35. Färg: Beror på...
36. Tv-serie: The Vampire Diaries
37. Stad: New York! :D
38. Land: USA
39. Ämne i skolan: ingen aning
40. Tv-program: Vet inte


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: hEmligt ^^
42. Personen du kysste: ehh, den personen finns typ inte.. eller jo en gång är jag gick på typ dagis haha! xP
43. Gången du spydde: något år sedan tror jag
44. Gången du grät: någon vecka sen
45. Pizzan du åt: nä nu börjar jag gråta igen! Får inte äta pizza och har inte ätit det på ca 1 år typ...
46. Gången du var i Göteborg: är jag var typ as liten
47. Gången du var i Stockholm: ehhh, är typ där nu, eller ok huddinge men när jag var i skolan dåra
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: last night
50. Personen som såg dig gråta: Pappa


ALTERNATIV:
51. Svart eller vit: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Haha, MYYSAAA!!
54. Tv-spel eller datorspel: tv-spel!
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget
58. Ragga eller bli uppraggad: no idea
59. Big Brother eller Paradise Hotel: boooring
60. Har du svart hår eller blont: Blont xP
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blå grå typ
62. Choklad eller lakrits: Choklad om jag hade fått äta det men nej så det får bli lakrits
63. Göteborg eller Stockholm: svårt val
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca Cola eller Fanta: Cola!!
66. Pizza eller kebab: Kebab 
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar: Familjen och vänner såklart
71. Personer du hatar: vet inte
72. Pojk-/flickvänner du haft: zero
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag: typ 4-5 xP
75. Nämn en festival du vill på nästa år: vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor: inga
77. Gånger du varit hög: never happend
78. Personer du saknar just nu: venne
79. Gånger ditt hjärta brustit: no comments


VEM:
80. Vill du kyssa nu: jaaadu
81. Träffade du senast: min störda brorsa
82. Sjöng du senast för: Alexandra xD
83. Hade du senast en msn-konversation med: OJJJJ, har nog inte varit inne på msn på.... hur länge som helst
84. Spelade du tv-spel med senast: kommer inte ihåg
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: mina girlfriends (a)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Hahah,  min telefon
87. Förtjänar att dö: no one
88. Är söt: mina katter
89. Vill du sova jämte inatt: ingen aning


VAD:
90. Gör dig glad: Musik
91. Gör dig ledsen: öhh, folk som är dumma
92. Vill du helst göra nu: jag viiiiilll............... veta vad jag ska göra med allt!
93. Önskar du att du slapp göra: ingen aning
94. Vill du ha nu: en fet godis påse och lov! ^^
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: typ pengar
96. Längtar du till: inte skolan iafl
97. Tycker du om dina betyg: helt ok
98. Ångrar du i ditt liv: alla ångrar väl nåt
99. Är det bästa som hänt dig: Linnéa K och Alexandra
100. Hur mycket är klockan: 19.05 och nu ska jag ta den där duschen! ^^


JA, jag har booriing!!!


Av Veronica Johnsson - 17 januari 2012 18:14

Jag saknar mina två underbara katter som jag inte sett på evigheter!! Saknar deras gosiga päls och att sitta framför tv:n med dem i knät :/


Mina fina puttinuttor! ^^    

Av Veronica Johnsson - 17 januari 2012 18:03

Helloooo!! 


Jag har precis ätit mat och har därmed myycket energi i kroppen! Jag sitter därför och dunkar musik på högsta volym! :D 


Idag skulle vi ha slutat vid 4 men vi fick sluta 2 istället, fett sköönt!!


Här är dagens låt: 

Den här låten är så fukking bra!!!!! :DDDDD

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards