Veronica

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Veronica Johnsson - 2 januari 2012 22:21

Jag har aldrig tänkt på vem jag ser upp till så mycket. Men jag tror att jag ser upp till de flesta männsikor som vågar vara sig själva och som vågar tycka och tänka som de vill. Jag är nämligen dålig på det, men jag försöker lära mig! 


En kändis jag ser upp till är Demi Lovato, hon är en väldigt stark person enligt mig. Hon har gått på rehab osv och själv insett att något är fel med henne själv och sedan lyckats komma tillbaka starkare än någonsin, Jag tycker att det är rätt coolt faktiskt! 


Jag ser även upp till mina vänner, särskilt Linnéa och Alexandra. De hjälper mig alltid så mycket liksom jag hjälper dem och de har fått mig att växa som person under åren!  


Jag ser också upp till min pappa eftersom att jag tycker att han är duktig i det han gör och jag försöker alltid ta lärdom av hans små redovisningar han gör ibland. ^^


     

Av Veronica Johnsson - 2 januari 2012 17:52

Heej! 


Nu har jag och Alex hunnit springa på Ikea och sätta ihop mitt nattduskbord, hänga upp tavlor, hänga upp lampor och en bokhylla, som jag spikade fel i 2 gånger x)


Nu har jag och Alexandra varit i Stuvsta och Köpt glass och Cola så nu ska vi mysa lite! hare bra! :)


Lägger in bilder på rummet imorgon! :D


Av Veronica Johnsson - 2 januari 2012 11:17

Dagens låt är "When We Stand Togheter" Med Nickleback. 

Det blir dagens låt eftersom att budskapet är så sant, jag tycker att allt folk börjar bli mer och mer fientliga mot varanda. Man får dumma blickar slänga på sig, man blir kritiserad, mobbad, det blir krig och alla är allmänt fientliga mot människor man inte känner. Jag tycker att det är så jäkla trist! Det är väl mycket roligare att leva i en värld där man är snälla mot varandra? jag kanske inte är världens snällaste människa men jag försöker iallafall. Varför ska man vara taskig mot alla för? Man ska kunna vara sig själv utan att få skit för det! 


Av Veronica Johnsson - 2 januari 2012 11:01

Godmorgon! 


Har precis ätit frukost och renst lite bilder, snart ska jag röra mig mot Stuvsta där jag ska möta upp Alexandra och sedan tar vi bussen till Ikea!  


Vet inte riktigt när jag kommer hem, men pappa ska möta oss på ikea vid 3, han hatar Ikea så han kommer när vi ska betala och köra hem allt. xP


Ha en bra dag!^^

 




Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards