Veronica

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Veronica Johnsson - 9 januari 2012 18:47

Hejsan! jag har ju inte bloggat så mycket de senaste dagarna och den enkla anledningen är att jag inte har gjort så mycket vilket resulterar i inget att skriva. Så jag tänkte att jag kör en liten sådanhär:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag säkert
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha, halft ^^
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Inga
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? hmm... vet faktiskt inte, tror inte det
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Lätt den 10:de Juni! Balen!   


8. Vad var din största framgång 2011? Mina slutbetyg i 9:an tror jag!
9. Största misstaget? Jag tänkte för mycket ibland, jag är en riktig ÖVERTÄNKARE! xP
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? japp
11. Bästa köpet? oj... ingen aning faktiskt :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder troligvist ^^
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JAA! :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Haha, "MR. Saxobeat"! Den spelades när vi anlände till balen! ^^
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? var något mitt i mellan! :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag är faktiskt rätt nöjd!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänka
18. Hur tillbringar du julen? 30 pers hemma hos pappa, standard xP
19. Blev du kär i år? nja..
20. Favoritprogram på TV? THE VAMPIRE DIARIES FOR THE WIND! :D
21. Bästa boken du läste i år? Oj, läste riktig många böcker förra året, men det måste vare, "Fallen/förlorad ängel" eller "Evermore"
22. Största musikaliska upptäckten? 3 doors down! :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jaaa, jag fick min dumma ifåne ju! :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Ne :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Haha, tråkigaste födelsedagen i världen typ, satt i en bild på G upp till Hassela i 6 timmar, men jag fick iafl slippa skolan! :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert, men jag gjorde det så bra jag kunde!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? lite.. random
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner o Familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, Måste nog säga Eric Saade! 
31. Vem saknade du? Tango.. :/
32. De bästa nya människorna du träffade? Linnéa F, Fredrik och Filip måste jag nog säga! ;)



SAMMANFATTNING AV ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? Ska inte klaga faktiskt!, lite tungt då och då men det är väl så det ska vara ;)
Bättre än förra året? Haha, kommer knappt ihåg 2011 längre, SÄMSTminne.com! ^^
Har du träffat några nya vänner? JUpp
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Några saker
Har du flyttat under år 2011? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? OH YES!! 
Isåfall vilken? "Kryptonite"- 3 doors down!! <33333

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? HAH... Nämen har haft 2 underbara flickvänner vid namn Linnéa och Alexandra! ;D
Har du varit kär? njao
Har du sagt jag älskar dig till någon? Naj
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Mamma... haha xP
Har du haft ett hemligt förhållande? Alexandra och linnéa ;P

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? nej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Det har väl alla?
Isåfall vad? Orka lägga ner tid på vad man ångrar, tänk istället på vad du lärde dig utav misstaget ;)
Har du skämt ut dig? Haha, det skulle man kunna tro
Har du ljugit för en vän? Det vet man aldrig ;)
Har du varit ute en hel natt? Nej, dutig flikka här!
Har du blivit tagen av polisen? JA, 10 gånger, värsta gAngster! Nej skojja, som sagt dutig Flikka!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? nej
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja
 
 SKOLAN&FRITIDEN.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Fuck them i såfall!
Hatar du någon i din skola? nej
Har du gjort något framsteg? Oh yes!
Har du haft alla rätt på ett prov? HAh, eller jag vet faktiskt inte x)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Jaaaaaaaaaaaaaaaa, hur 
Har du förlorat en vän? Nja, det vill jag inte påstå
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du många killkompisar? Fan har det med saken att göra? men aa, helt ok! ;)

Hare Gött!!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards