Veronica

Alla inlägg under juni 2013

Av Veronica Johnsson - 29 juni 2013 21:11

Hejsan! hoppas allt är bra med er!

Jag och några tjejer håller på och göra oss ioordning för utgång, eller jag är klar, de sminkar sig haha. Men vi ska nog dra till sommar så jag hoppas att det blit bra!

Ska jobba imorgon så det blir inte för sent!

Ha en bra lördagskväll!

Älskar kameran på min nya Samsung telefon!

Av Veronica Johnsson - 29 juni 2013 10:40

Hejsan! Det var några dagar sedan jag skrev, men jag har inte gjort så mycket heller. I torsdags jobbade och sedan vat det inventering efter också, det gick rätt fort men var hemma vid 11 så orkade inte blogga då.

Igår gjorde jag inget förutom att träna på kvällen, sprang i Älvsjö spåret och hittade en bra intervallbacke att springa också på slutet, så nu har jag en fin träningsvärk! Ska åka till jobbet och jobba till 16! Utgång sedan ikväll!

Ha en bra lördag!

Av Veronica Johnsson - 26 juni 2013 17:17

Jag var ju ochs såg på bio idag med Denisarna. Vi såg Springbreakers, och jag kan säga så att det var en väldigt skum film. Den var filmat på ett konstigt sätt och nej jag vet inte. Den var väl inte dålig, men den var inte bra heller. Den var bra vissa stunder, sedan gick den utför igen. Haha...


 

Av Veronica Johnsson - 25 juni 2013 22:54

                                 

Av Veronica Johnsson - 25 juni 2013 17:14

Ännu en dag då jag inte har gjort annat än att titta på serier och läst. Det där med att vara kreativ kom jag inte långt med haha. Men nu håller jag på att göra kyckling med currysås och ris. Så gott! 


Jag har förresten börjat kolla på en ny serie "Beauty and the beast", den är inte så mesig som den låter, eller jo kanske. Men den handlar inte bara om övernaturliga saker, eller egentligen är det inte ens övernaturligt. Han var en soldat som var med i ett experiment för att göra soldaterna mer effektiva, typ som Captain America, med en kosrning av hulken typ. Men det handlar också om en tjej som är polis och på det sättet är det också som typ CSI, ungefär. Men den är bra iallafall! Den är baserad på en bok, vad jag ahr förstått! 




Av Veronica Johnsson - 24 juni 2013 20:34

         

Av Veronica Johnsson - 24 juni 2013 20:23

Hejsan! åh vilka sega dagar som har varit igår och ida, imorgon lär inte bli bättre... Har inget att göra och nu när jag har haft fullt upp sedan skolavslutningen så är det jätte skumt att bara ligga hemma. Men jag ska inte klaga! Det är ju rätt skönt att få vila upp sig också. 


Men träna har jag gjort idag iallafall, och vid 17 tiden ringde pappa och skulle med min bror Timmie och hans sambo Emma och titta på ett hus vid Gladö kvarn så det hängde jag med på, det var ett riktigt fint hus. Det känndes nästan som att vi var på landet fast det var 10 minuter med bil till Huddinge C. 


Alexandra sa att jag ska vara kreativ imorgon, så får se vad jag hittar på. Haha, är så dålig på att komma på ideer, men något kan jag väl komma på! ^^ 

 

Av Veronica Johnsson - 23 juni 2013 12:44

Jason Derulo har för ett tag sedan släppt ännu en sjukt bra singel, han är en sån artist man aldrig tröttnar på. Han har ju dessutom släppt en musikvideo till denna som jag såg först idag efter att jag såg hans framträdande igår på tv:n när han medverkade i Sommarkrysset. Fan vad han är bra på att dansa! Kolla in videon!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards