Veronica

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Veronica Johnsson - 4 juni 2013 16:30

         

Kjol från H&M, topp från H&M, Jacka från Gul&blå, väska är camillas gamla och skor från Skopunkten

Av Veronica Johnsson - 4 juni 2013 15:42

Hej!! Nu är det sommar lov, gud så skönt! Dags att äntligen få slappna av och ta igen sig för det gågna året. Slut på årskurs 2 och man tar studenten om 1 år. Herregud, vad ska man göra sen? haha, nej veronica, börja inte tänka så än. Men tänk, detta är mitt sist sommar lov, EVER. Man har ju gått i skolan hela livet, hur gör man efter det? Ingen så säger åt mig vad jag ska göra utan nu är det upp till mig liksom. Sjukt, men det löser sig som pappa alltid säger. 


Nu ska jag njuta av ledigheten hela sommaren och sedan får jag oroa mig över det andra sedan. Men jag är riktigt stolt över mina prestationer det här året så det är jag sjukt glad över!

 

Mer out fit bilder snart!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards