Veronica

Alla inlägg under mars 2011

Av Veronica Johnsson - 30 mars 2011 20:32

Idag så simmade ju vi med skolan, och det gick bra, fick lite problem med astman när vi skulle simma längder, trodde inte att det skulle ta något men det gjorde det! Men sen skulel vi göra livräddning på varandra, haha jag dödade no Linnéa och hon dödade mig tillbaka men sen så var jag rädd och räddade henens liv istället för mitt, jag är lite mindre ego än Linnéa hon tänkte bara, jag ska leva f*ck henne typ, haha! Känns tryckt när vi ska bada sen i sommar.... not! Får se till att inte drunkna helt enkelt!


Nu har jag äntligen packat klart så nu ska jag chilla och så, det är så skönt att inte behöva gå till skolan imorgon! Det känns helt underbart!  (För de som har missat det så ska jag till Hassela imorgon.) Det känns lite ironiskt att man vill ju bort från kylan nu och då ska vi åka till kylan....  Haha!

Får se om jag hinner blogga något imorgon, ananrs så får vi höras när jag kommer hem på söndag, kameran följer ju med och så. Alexandra eller Linnéa (Kanske både och) kanske ska gäst blogga, får se om jag kan få dem att göra det iallfall någon dag.


Vi hörs!


  Bild tagen på Lida med mobilkamera på nyårs afton 09-10.  


 

Av Veronica Johnsson - 30 mars 2011 17:54

Här kommer dagens Style By Veronica, har varit lite dålig med att göra det de senaste dagarna,  men nu så..


     

Munk jacka - H&M

Linne - H&M

Jeans - Gina Tricot


Ignorera mitt stökiga rum, men håller på att packa!


Fick de här super söta örhängena av Linnéa idag, tack så mycket igen! 


   

Av Veronica Johnsson - 30 mars 2011 16:49

Kollade runt lite på olika musikvideos och jag hittade en men som Chris Brown gjirt till sin (rätt så) nya låt "Yeah 3x", jag tyckte om videon, den var glad och energi rik, man bar lite uppmuntrad av den, i like it! 


 Vad tycker ni?


 

Av Veronica Johnsson - 29 mars 2011 19:58

Vilka är ni?


Ni som läser min blogg, det skulle


vara lite kul att veta vilka som läser


min blogg.  


   

Av Veronica Johnsson - 29 mars 2011 19:43

Jag o Linnéa har bokat en privathäst lektion på skrevsta den 7 april kl 14.00, jag ska ha Symfonie och Linnéa ska ha Baron, jag är så hääääääääääääääär taggad! 

Jag vill bara rida den lektionen nu!! Haha!


Men idag kom jag hem lite sent eftersom att jag var i stallet med Linnéa, fotade när hon red, det var ganska dåliga bilder och är inte allas nöjd, får se vad hon tycker... Men hon red ialla fall bra, och det såg fint ut tycker jag! Det var föresten Linnéas kamera jag fotade med!


Nu har jag precis duschat och nu ska jag plugga lite so, sen blir det väl sängen antar jag.


Vi hörs!


Symfonie! <3


   



Av Veronica Johnsson - 28 mars 2011 18:24

Var ute och fotade lite, här är resultatet:


                                                   

Klicka för större bilder!



Det här är dem jag tyckte bäst om, fotade ganska många så läger inte in alla.. Men vad tycker ni om bilderna, kom gärna med kritik vill bara bli bättre!

Min kamera skötte sig ganska bra idag btw 


 




Av Veronica Johnsson - 28 mars 2011 13:57

Det var as skönt att vakna upp imorse när klockan var 6, hade glömt stänga av väckarklockan, och tänka att jag kan somna om igen. Vaknade inte förns halv 11 typ och det var as skönt att få sova ut idag också! Snart ska jag dra iväg till läkaren och när jag är klar där så ska jag gå en promenad när jag ändå är ute i det här härluga vädret och när jag kommer hem så ska jag träna lute smått, får inte träna för hårt eftersom att jag var hoa kiropraktorn igår, jag skulle nog behöva ett riktigt tränings pass, har inte tränat sedan i onsdags, glömde bort det totalt i lördags. Men jag var ju faktiskt ute o gick nästan varje dag förra veckan så det är bra! Efter träningen så ska jag föröska göra klart alla SO frågor, måste få klart dem nu!


Men vi hörs lite senare, tar med min kamera så det kanske blir lite bilder 


 

Lille Ivan <3 (utfyllnad bild)


   

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2011 20:22

Fick min skjorta idag från H&M som jag beställde för ett tag sedan, satt as bra! 



Nu när jag ändå bloggar så kan jag skriva om mitt failande. Haha, jag fick ont i huvudet och mådde illa vid 5-6 och la mig för att vila en liten stund, självklart så somnar jag och vaknar vid 8 när pappa kommer in och ska prata med mig... Vill gå och lägga mig igen, men då kommer jag att vakna typ kl 5 inatt och inte kunna somna om, och det är lite jobbigt om man är ledig!!  Haha, jag lyckas alltid att göra så... Aja, får väl försöka vara uppe lite till och sen gå o lägga mig igen, för blev super trött av min lilla tupplur.

   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards