Veronica

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 16 mars 2011 20:16

Dagens Style By Veronica kommer här:


     Topp - H&M

Linne - Gina Tricot 

Jeans - Gina Tricot

  

Av Veronica Johnsson - 16 mars 2011 19:16

Försökte göra mig lite piggare med att söka på lite roliga historier, men då märkte jag bara hur trött och flum jag är haha:


"Bellaman, en tysk och en fransk  skulle se vem som kunde fjärta en kork längst. Tysken fjärtade en tjugo meter och fransken fjärtade fyrtio meter. Så hämtade

man korken och Bellman stoppade in den. Sen släppte han en enorm brakare och korken försvann. efter en vecka stod det i tidningen: Japan skadad i huvudet av kork."


haha, jag har så häär sjuk humor just nu!


"alla barnen hade söta husdjur

utom kristin hon hade ett vårtsvin"


"Alla barnen jagar styckmördaren

utom assar

han ligger i flera kassar"

HAHA!!


"Alla barnen lekte med ångvälten

utom Gunder

det var han som låg under"


"Alla barnen lekte i regnet

utom sixten 

han träffades av blixten"


"Alla barnen simmade i poolen 

utom Lotten 

hon låg på botten"


"Alla barnen tittar på krocken 

utom Stellan

han fastnade mittemellan"


Det var dem roligaste, förstår ni vilken sjuk humor jag har nu? Haha!  

  





Av Veronica Johnsson - 16 mars 2011 18:50

Hej! Jag kom hem från en liten promenad runda ner till huddinge C för ett tag sedan, behövde sift till pennan och så har ju ett nytt nummer av FRIDA kommit ut idag så jag tänkte att jag behövde en liten promenad. Det var rätt kallt ute, jag som trodde att det var vår, men det glädjer mig att snön håller på att försvinna, det är som et ljus i mörkret 


Annars så har skoldagen varit skit seg! Vi började ju dagen med ett NP (nationellt prov) i No, det satt man på i 3 timmar, hade lite godis med mig så vart inte jätte seg men det var ändå as tråkigt, och efter det hade vi ju vanliga lektioner och då hade vi so, och då kollar vi såklart på ett avsnitt av någon tv- serie som utspelar sig på andra världskriget, som vi håller på med på So:n, då blir man ju inte ännu segare... Ehh, joo det blir man, så när vi hade spanska efter det så höll jag seriöst på att somna, jag var så himla slut. Har varit seg hela veckan, känner mig lite små förkyld hela tiden, hoppas att det är bara någon snabb grej som håller på och är allmänt jobbig. Gud vad negativ jag är!

Nej, upp med happy facet, det är snart vår!!  


  

Jag i somras, Alexandra har fotat bilden! Gillar den här, den är lite cool!


  



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards