Veronica

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2011 20:22

Fick min skjorta idag från H&M som jag beställde för ett tag sedan, satt as bra! 



Nu när jag ändå bloggar så kan jag skriva om mitt failande. Haha, jag fick ont i huvudet och mådde illa vid 5-6 och la mig för att vila en liten stund, självklart så somnar jag och vaknar vid 8 när pappa kommer in och ska prata med mig... Vill gå och lägga mig igen, men då kommer jag att vakna typ kl 5 inatt och inte kunna somna om, och det är lite jobbigt om man är ledig!!  Haha, jag lyckas alltid att göra så... Aja, får väl försöka vara uppe lite till och sen gå o lägga mig igen, för blev super trött av min lilla tupplur.

   

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2011 17:40

Är nu hemma ifrån stan och har precis ätit middag, jag är så grym på att matcha tider! Kom hem precis när vi skulle äta, och hon hade inte sagt när vi skulle äta eller något, fett grym jag e .


Det givk bra hos kiropraktorn, knäckte lite till, men det är fortfarande en kota som inte vill knäckas, men på alla andra ställen knäcks det som att jag vet inte vad... Lite smått störande sådär... 

Nu sitter jag med lite mums och ska nog sätta på någon film och chilla, snart kommer pappa o Kia hem, dem har landat nu, kul att veta eller hur?


Vad ska ni hitta på?


    

Mums!



    

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2011 11:50

Vilken skön dag det verkar vara idag! Jag ska ju in till stan senare, ska till kiropraktorn vid 4, och då är det ju skönt om det är bra väder ute! Jag har duschat och städat lite nu på morgonen så nu är både jag och mitt rum fräscht, men det är varmt som f*n i mitt rum medans det är jätte skön värme i resten av  huset, det blir alltid så, det är antingen skit varmt i mitt rum eller as kallt, medans det är typ tvärt om i resten av huset, fattar inte varför... 


Nej, nu måste jag göra klart No:n, sen ska jag försöka göra lite so innan jag drar till kiropraktorn, det är bara att sätta igång liksom! Jag älskar den som kom på det här med musik!!



Hittade ett riktigt bra citat:

   Konstigt att det inte hjälper på mig som lyssnar på musik "24/7"...


 


  


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards