Veronica

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 14 mars 2011 21:02

Haha, jag måste bara berätta en sak. Jag var inne på facebook och kollade på uppdateringarna, jag harr gillat eric saade, och då ser jag ett inlägg från Eric Saade där man kan vinna lite av han glas splitter instoppat i en tavel ram med hans autograf på, jag säger en sa LOL! Jag kanske gillar killen, men det där var ju bara för mycket, jag satt och garvade i mitt rum så resterande i huset måste tror att jag var dum i huvudet eller något.. seriöst!?  

Någon kanske vill ha det, och det är inte fel, men jag tycker att det är lite konstigt...


  

Någon som vill ha hans glas? (Ni får gärna slåss om glaset , så kan jag ta honomSkämta!!)


  



Av Veronica Johnsson - 14 mars 2011 20:57

Nu har jag äntligen fått mitt svarta linne som jag beställde från H&M, harinte haft något förut så tyckte att jag behövde ett  .


  

  

Av Veronica Johnsson - 14 mars 2011 18:12

Här kommer dagens Style By Veronica:


   Väst - H&M

T- shirt - Carlings

Linne - Gina Tricot

Jeans - Gina Tricot

  

Av Veronica Johnsson - 14 mars 2011 15:00

Kom hem från skolan för ett tag sedan, har ätit lite mellis ich nu tänkte jag gå ut på en promenad medans det är härligt väder utomhus. 

Kan inte träna riktigt idag eftersom att jag var hos kiropraktorn igår och allt kan hoppa tillbaka om man tränar elelr rör på sig för mycket, och det är inte så bra!


Vi hörs när jag kommer tillbaka!

  

Bild tagen i somras!

  


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards