Veronica

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 10 mars 2011 19:56

Jag kom hem från stallet nyss, och jag har ätit lite mat nu, wok vart det och jag måste säga att jag ÄLSKAR mini majs! Jag vet inte vad det är men av någon anledning så älskar jag mini majs! 


Men jag på ridningen hade vi hoppning, jag valde 3:de sist... Men jag fick iallfall Ivan, och det var ju inte helt fel, jag gillar att rida honom, för är man bara bestämd så kan han öka mycket. Jag fick massa as snabba (för att vara Ivan) galopper, så det var ju bra   Och när vi väl skulle hoppa så gick det väldigt bra, gjorde volter efter några hinder och sen till nästa hinder och jag trodde att han skulle lägga av då men det gjorde han inte!  


                                               Detta är ena långsidan!  (till vänster C och till höger A)


Visst ritar jag fint? NOT! haha, nej men här är en ritning på hur vi hoppade, rosa är en väg och grön är en väg, som ni kanske fattar?!...


  

Sötaste lilla Ivan!!  


   Och så dagens rid outfit! (Typ samma som vanligt).

  


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards