Veronica

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 5 mars 2011 21:01

Sitter just nu och tittar på melodifestivalen, har nyss ätit efterrätt också, glass med bär. Det är ju mjölk i glass och det kom jag på när jag hade ätit upp glassen, haha! När man är van vid att kunna äta allt så är det ganska svårt att komma ihåg att man inte får äta saker med mjölk i vilket är i princip.... allt.. Haha, men vi har fått något piller som gör att man tål lite laktos så det är bra, eller det gör så att man inte blir lika känslig för det. De e najs! Vet verkligen inte hur jag ska kunna leva utan choklad till lördags filmen, igår så höll jag på att dö när det stod choklad på bordet, man blir uu ännu mer sugen när man vet att man inte får, haha! Jag låter säkert jätte desperat, men det är mycket jobbigare än man tror. Jag o Linnéa stod i typ en kvart och försökte komma på vad vi skulle äta till lunch som det inte är laktos i, det var rätt svårt kan jag säga!


Men vilka hejar ni på, jag tycker att Jenny Silver skulle ha gått vidare istället för Love Generation, tycket att Jennys låt var lite bättre faktiskt. Jag tycker att Love Generations röster är lite för svaga, dem kan inte sjunga tillräckligt stark eller vad man säger, men jaja....


Ska förresten inte fortsätta med den här 25 dagars grejen, glömmer bara bort den hela tiden, haha!


Men vi hörs senare!


P.s tänkte att det bara skulle bli ett kort inlägg, men icke sa nicke   D.s

   Bild tagen i USA 2008 .

  

Av Veronica Johnsson - 5 mars 2011 10:01

  

Linnéa !!  


Vi har nyss vaknat och ätit frukost, just nu sitter vi och löser ett korsord, det går faktiskt ganska bra för oss . Idag ska vi försöka hitta på något skoj, eftersom att det är så fint väder ute. Plus grader och allt, det gillar vi!


Nu ska jag vara lite social, bye bye!


  


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards