Veronica

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 21 mars 2011 17:21

Haha, failade lite... 


Hade precis tagit mig i kragen och satt på mig träningskläder och tänkt köra lite träning, då kommer jag på.. Jag får ju inte träna! Nu undrar ni säkert vad då får inte träna, men det är så att jag var ju hos kiropraktorn igår och när man kar varit där och knäckt så ska man inte träna eller så på 2-3 dagar beroende på hur öm man är efter, för annars kan allt hoppa tillbaka, och det är ju inte så bra! Så nu när jag äntligen orkar träna då FÅR jag inte, orkante... Men ska gå ut på en promenad istället, det är ju bra det också! Men jag skulle verkligen behöva träna, har varit jätte dålig på det de senaste veckorna, så får väl träna riktigt ordentligt imorgon! 


Men nu ska jag smält maten lite så att jag inte får håll.. Sen går jag ut och går!


Hörs när jag kommer hem!


P.S Glömde att fota dagens Style By Veronica innan jag byte kläder...D.S


   

Av Veronica Johnsson - 21 mars 2011 15:40

Har hittat en as bra låt med Danny och Swingfly, båda är ju grymma så det blir en perfekt kombination!



Vad tycker ni?

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards