Veronica

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 7 mars 2011 19:40

Sitter fortfarande och snorar som jag vet inte vad, måste bli frisk nu så att jag kan gå till skolan, ja jag vill gå till skolan för att för det första så missar man massor genom att missa en hel skoldag och för det andra så är det super tråkigt att ligga hemma och göra ingenting. Men ska väl gå och lägga mig nu (haha) as tidigt jag vet, men det är nog bra så att den här jä*la förlkylningen försvinner!


  

Goodnight!


  

Av Veronica Johnsson - 7 mars 2011 17:49

Har haft lite tråkigt så fotade lite här hemma och redigerade dem sedan, här är resultatatet. Jag har experimenterat en massa (Typ sådana vinklar jag inte brukar fota och olika redigeringar osv.)


                                  

(Klicka för större bilder)


Som ni ser så har jag mestadels fotat vatten bilder men även lite blommor. Berätta gärna vad ni tycker, jag själv är väldigt nöjd med dem, man får ju komma ihåg att de är fotade med en kompakt digital kamera så det går ju inte att få den bästa kvalitén då direkt... Men lägg gärna en kommentar, är öppen för all kritik .


Här får ni även dagens outfit, kom ju halv vägs till tåget och har inte orkat byta om till mjukisbyxor efter det .


     Kofta - Vila

T- shirt - H&M

Jeans - Cubus 

Sjal - Lindex (eller kappahl)


  

Av Veronica Johnsson - 7 mars 2011 15:08

Jag har varit hemma från skolan idag, har ont jätte ont i halsen, snorar och har ont i huvudet, jag började att gå mot tåget i morse. Men halvvägs dit kände jag mig helt slut så då kände jag att om jag inte ens orkar ta mig till tåget så kommer jag nog inte orka gå till skolan, och jag var rätt säker på att jag ändå skulle ha gått hem så vände om och gick hem igen. Men jag har fatiskt pluggat lite. Jag som hade tänkt att träna idag, men det kanske inte är så smart om man är förkyld 


Ja, det var vad jag hade på hjärtat just nu, hörs!


   Carat<3 


Har jätte stor lust att bli skötare igen! Men har inte tid, eller om man tänker rent tidsmässigt så kanske jag har det men inte mentalt. Saknar verkligen att vara i stallet! Saknar min lilla Carat också! 


   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards