Veronica

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Veronica Johnsson - 9 mars 2011 22:00

Godkväll!


Jag har nyss duschat och fixat lite saker tills imorgon och så. Jag kom hem från Alexandra vid halv 8, då gjorde jag lite styrke övningar som jag fick av min sjukgymnast. Sedan så tittade jag lite på tv följt av en dusch. Hos Alexandra så gjorde vi min fina design och sen så spelade vi UNO, haha älskar det spelet! Jag fick typ 264, och hon fick typ 150 haha! Men åt hos hennes också och sen åkte jag hem. 


Glömde att ta dagens outfit bilder innan jag duschade, så ni får klara er utan att veta hur jag ser ut idag, åh nej!! (Haha, är fett trött).


Nu ska jag gå och lägga mig, är AS trött!!


God natt!


Hittade en gullig video på Foki´s blogg:

Det är en 5 årig tjej som har gjort en smink video, så söt!

    

Av Veronica Johnsson - 9 mars 2011 16:45

Visst är jag ändå bättre på att rita? (NOT!!!!)

     

Av Veronica Johnsson - 9 mars 2011 16:42

Visst är den cool!   

     

Av Veronica Johnsson - 9 mars 2011 16:25

Nu har vi gjort en bloggdesign, eller Alexandra har fixat bilderna och jag har skrivit . Alexandra står för båda bilderna på mig och Linnéa har fotat bilden där jag rider .  Nu ser det inte så tomt ut mi bloggen längre! Det har tagit en stund att hitta ett tillfälle att göra designen, men nu är det gjort!  

Vad tycker ni?

  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards