Veronica

Alla inlägg under april 2011

Av Veronica Johnsson - 30 april 2011 16:02

  Topp- H&M

Linne - H&M

Jeans - JC


 Har fixat mig nu och när Linnéa är hemma så ska jag dra till henne, jag undrar samma sak varje år VARFÖR ska det ALLTID regna på VALBORG???!!!! Jag kan inte minnas någon valborg som det inte har regnat på, det är så sjuk, alltid på valborg, vad är grejen liksom? Det är så jobbigt att stå där vid brasan om det bara regnar!! Var bara tvungen att dampa av mig lite...


Men ha en bra Valborg!  


   




Av Veronica Johnsson - 29 april 2011 21:46

Jag har inte bloggat något idag, förens nu eftersom att direkt efter skolan, så åkte jag till stan och mötte upp Camilla och vi åkte till hokuspokus Anders som vi kallar honom, orkar inte förklara, men vi tog iallfall blodprov där, juste får inte äta mjölk överhuvudtaget längre, föruty var det laktos, men han sa att det var bra om jag undvek mjölk HELT! As jobbigt jue! När vi kom hem så lagade vi mat, det blev Tacos, as gott! Och sen så hade jag och Camilla spa kväll vi smetade på oss masker och satte oss i jacuzzin, lyssnade på musik och bara chillade, det var as soft! Skönt att bara chilla och göra ingenting förengångsskull. 


Imorgon så åär det Valborg och jag ska hem till Linnéa för ingen utom Kia kommer att vara hemma imorgon typ.. kul liksom! Nemen så jag sticker till Linnéa på eftermiddagen och sen så sover jag där. Vad ska ni göra imorgon?


Hare bra!


  Bild lånad från Google.


   

Av Veronica Johnsson - 28 april 2011 20:41

Det vart Saga idga på ridningen, och det gick jätte bra, eller inte jätte bra men jag kände att jag verkligen gjorde mitt bästa för att sitta ner på Saga, hon gick jätte fint när jag väl satt, men så fort jag ska reglera något så spnner jag mig och det blir knas, men jag gjorde verkligen mitt bästa och är jätte nöjd med det, Saga var helt svettig efter åt, vi skänkelvikning (tror ja det hete om man flyttar hästen åt sidan, 

är as dålig på namn på övningar!) och jag börjar få kläm på det där, det gick lite segt i börja men i slutet så lossnade det.  


Nu är jag as trött, tog verkligen ut mig på ridningen idag så nu ska jag typ fixa mig och sedan ska jag slänga mig på sängen och läsa min bok!


Hörs imorgon!


Söta Saga! (och Marre)   


    

Av Veronica Johnsson - 28 april 2011 14:47

Hade halvdag idag så nu har jag varit hemma ganska länge, vill rida NU! Men jag ska inte åka förns om en timme, får skjuts i från tumba till stallet med en kompis, as skönt! Hatar biten man måste åka mellan tumba och stallet, det är så segt!


Vi har dressyr idag, vet inte på vilken plats jag väljer men vill nog ha Saga, har inte ridit henne på länge och vill testa henne igen!  


Nu ska jag kolla lite tv!


P.S min brorsa sa nyss att man hör min musik utifrån, haha, jag spelar inte hög musik!


 

Skön dag btw!

 

Av Veronica Johnsson - 27 april 2011 18:57

Har nyss gjort klart allting i spanska, skrivit 2 texter och gjort en läxa, är snart klar med so:n, så det behöver jag inte göra, det ända jag måste borde göra nu är den andra so:n men den fixar jag på fredag! Det är as skönt att bara vara av med sllt för en stund, nu har jag inga måsten, för tillfället... 


Men bloggade inte igår för att jag helt enkelt glömde bort det, jag satt och gjorde läxor, tränade och tittade på tv, och helt plötsligt var klockan as mycket så orkade inte blogga. Men jag gjorde inte något särsklit intressant igår, så det går nog ingen nöd... 

Idag har det gått seeggt! Trodde aldrig att vi skulle få gå hem... Men imorgon har vi halvdag plus att det är ridning!  FÄÄÄÄÄÄTT NAAJJSS! 


Gjorde nyss mat till hela familjen eftersom att pappa o kia jobbar sent, och det vart as gott, lite starkt bara, men skitsamma!


Nej nu måste jag duscha!


Söta Ivan får stå för bilden idag!  


      

Av Veronica Johnsson - 25 april 2011 20:09

  T-shirt - Gina Tricot 

Jeans - Gina Tricot


Applåder, jag har kommit ihåg att ta en dagens outfit bild! 

   

Av Veronica Johnsson - 25 april 2011 18:18




        Pappas coola åk!


       AS coola träd!


Jag kan hoppa!



 

Leker bom  


  

Den bästa:


   Inte från idag, utan från i söndags!

 



Av Veronica Johnsson - 25 april 2011 17:37

Har varit med Linnéa och Alexandra hela dagen, eller först så klippte kia mig på hennes salong, det vart as bra! Sen så mötte jag upp Linnéa och Alexandra, vi fikade i kungsträdgården, as mysigt! Sen så gick vi till söder och tog tåget till Tullinge och så hängde vi hemma hos Linnéa tills jag drog hem, vi solade, hoppade agility hinder och jag hällde vatten på Linnéa, det var as kul! 

Det har varit typ 25 grader idag, fast det stod på prognosen att det skulle vara högst 17 grader. 


Slänger in bilder från dagen senare, måste ladda in dem på datorn först!


 



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards