Veronica

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Veronica Johnsson - 23 april 2011 23:01

Trodde inte jag skulle orka idag, men jag lyckades få klart min bloggdesign, har även fixat lite annat i bloggen så nus er det lite somrigare ut! 

Ni kan få uppdatera sidan för att se den nya designen.

Den bilden som är fotad på min när jag rider har Linnéa fotat! 


Vad tycker ni? Vart den bra? Själv är jag ganska nöjd!


Hörs senare!


   


Bilderna är fotade idag. Orkade inte lägga upp fler bilder, så de andra kommer!  


 


Av Veronica Johnsson - 23 april 2011 21:25

Det har varit lite dålig uppdatering den senaste dagen, jag glömde skriva att jag skulle sova hos Linnéa igår eftersom att mina föräldrar skulle på fest och då var det ingen hemma så då tyckte jag att det skulle vara roligare om jag sov hos Linnéa! 


Igår så gjorde jag inte så mkt, räknade matte, men på kvällen så såelade jag och Linnéa badminton sen så tittade i när pappa spelade innebandy, de är GALNA! Haha! Men sen så skjutsade pappa oss till stuvsta och jag o Linnéa åkte hem till henne. Vad gjorde vi där, vi åt mat sen så gick vi ut på en promenad med Alice, en låång promenad. När vi skulle lägga oss så vart vi störda av Sebastian mfl. SKIT störande, jag var as trött! 

Men idag har det varit as skönt väder så i mosre gick vi ut i skogen och fotade lite, lägger upp bilderna senare. På vägen hem så behövde Christian, Robert och Filip hjälp med en grej så vi hjälpte dem med det, och sen så åt vi påsk lunch hos Linnéa sen gick vi tillbaka till Christian och där har vi hängt typ hela dagen. Vi gick väl hem vid 6 och så åt och vid 8 så drog jag hem. Imorgon så ska vi åka till Adelsö och fira påsk, vi är så många så vi får inte plats att sova över ^^.


Håller btw på med en sommar design så snart kommer en för tillfället design tills det att jag blir klar med designen.

 


 



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards