Veronica

Alla inlägg under oktober 2011

...

Av Veronica Johnsson - 31 oktober 2011 16:23


Kan ni gissa vem jag är nu då??

Hahah, självklart är jag Eric Saade! Om jag får säga det själv tycker jag att det vart rätt bra, det skulle bara ha varit en röd jacka istället för blå men jaja... ^^ 

Jag vet att det är typ världens sämsta halloween utklädnad men kom inte på nå bättre!


Nu ska jag dra till tåget och åka med Alex till stallet sen blir det middag hos henne som min andra identitet "Eric Saade"!  


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 31 oktober 2011 12:20

Den är ju fett bra ju!!     

Av Veronica Johnsson - 31 oktober 2011 10:36

Godmorgon! Hur mår ni sådär på den första lovdagen? Själv mår jag underbart! 

Var nyss ute och gick i den sköna solen och har även ätit lite frulle och tänkte väl borsta tänderna och sen städa rummet, sen måste jag duscha också. 

Haha juste, jag sa ju att jag skulle på halloween middag igår. Har kommit på en as bra ide som funkar as bra! :D Haha, tänker inte söga nu men ni får en liten led tråd: Den jag ska vara är väldigt populär ^^


Ha en bra måndag!  

 

utfyllnads bild!

Av Veronica Johnsson - 30 oktober 2011 18:54

Haha! Jag skulle göra så att jag syncade spotify till ipoden istället för Iphonen eftersom att det tar upp så mycket plats. När jag skulle synca så att jag kan lyssna offline så råkade jag ta bort "Veronica" spellistan där jag hade över 400 låtar! fattar ni hur lack jag vart! Jag har ju lite andra spellistor men det är långt ifrån alla låtar i dem så ha suttit i typ en timme nu och försökt komma på musik som jag inte har lagt in i spellistan.. Så drygt!! Jag fattar inte hur jag lyckas med allt! ^^


Annars så har det varit en chill dag idag, vaknade runt 11 och gick upp o åt frulle sen kom Timmie och Jack och har umgåtts lite med dem osv. Har inte gjort så mycket mer idag, och därav har jag inte skrivit. 

Föresten, GUD vad skönt det är att inte behöva gå till skolan imorgon!  


Nej nu måste jag bestämma vad jag ska klä ut mig till imorgon! Ska ju ha en halloween middag med Alexandra och Linnéa K! ^^


hare bra!   

Av Veronica Johnsson - 29 oktober 2011 22:19

Halloj! Har sutti och tittat på de nya avsnitten av The vampire diaries som har kommit ut i usa. De är skit bra! Jag vill bara se mer hela tiden! Tror att det här kommer bli en väldigt bra säsong!  

   

Av Veronica Johnsson - 29 oktober 2011 15:18

       

Idag fyller Eric Saade år! Grattis!   

Av Veronica Johnsson - 29 oktober 2011 13:29

 

 Hej! Vet ni vad jag ska göra nu? Jo jag ska faktiskt träna! Woho! plus poäng till mig, jag känner att den här dagen har varit as effektiv än sålänge. Jag vaknade upp vid 10 och gick ut o promenerade innan frukost, sen åt jag lite frulle och chillade ett tag. Sen så städade jag mina gerbilers bur och rummet och nu har jag ätit och ska träna och sen ska jag duscha och sen ska jag byta säng kläder! Fett grymt tycker jag! ^^ 


Nej nu ska jag träna! 

Hare bra!   

Av Veronica Johnsson - 28 oktober 2011 20:42

Heeej! Är hemma hos alexandra och tjockar lite godis och tittar på IDOL!


Jag är typ jätte mätt just nu på godis och mat! Men imorgon SKA jag komma igång med träninge, annars blir det ingen godis på minst 2 veckor! Haha, jag måste ha motiveringar för att göra saker jag kanske inte vill gra så mycket xP


Åker nog hem efter IDOL men skriver nog inte förns imorgon eller så... Men ha en bra fredagskväll!  


 

Bild tagen i somras på en ö utanför ingmarsö! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards