Veronica

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 8 oktober 2011 16:58

Kom hem från stan för ett tag sedan, vi kollade först på utställningen men den var inte så stor så vi vart klara fort så vi gick till gamla stan och tittade i lite affärer och fikade på ett as mysig café. Sen så drog vi hemåt, det blåste ju så jäkla mycket och det var kallt så vi tröttnade. 


Men nu ligger jag i sängen och är as trött, försöker pigga upp mig med en cola!   


Ja, det var väl det, hare bra!



Av Veronica Johnsson - 8 oktober 2011 12:01

Goddag!


Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen, sitter och dunkar musiik och mår allmänt bra! Om en halvtimme ska jag gå till tåget, sen ska jag möta mamma och brorsan i stan eftersom att vi ska gå på museum. 


Nu måste jag städa.. pappa tycker att mitt rum ser hemskt ut, men jag säger bara en sak: KONST! ^^


   Utfyllnads bild från ridningen!


Ha en bra lördag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards