Veronica

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Veronica Johnsson - 11 oktober 2011 19:57



                                 Det var de bilderna, fotade inte så mycket, hittade inget roligt att fota... men vad tycker ni? ^^


Innan jag åkte till Linnéa i lördags så rensade jag i en låda med gamla saker, haha detta hittade jag   :          

Av Veronica Johnsson - 11 oktober 2011 16:56

Är hemma från skolan och känner mig helt slut! Har as ont i huvudet, jag tror att det beror på belysningen. Jag menar allt  i skolan är så jäkla vitt och så på det kommer belysningen, det blir jobbigt för ögonen i längden... Men jaja... 

Juste, shit vad det börjar bli höst ute. Det var ju typ halvt sommar förra veckan och nu är det verkligen höst! Det börjar bli skit kallt osv. Så jag tänkte att jag skulle gå ut och fota nu lite innan det blir mörkt! Lite nya höst bilder liksom..


Juste idag på andra lektionen fick jag ett sms om att min ifåne har kommit till butiken och att jag kan hämta ut den nu! Ska hämta ut den imorgon då jag inte orkade idag, men så här glad är jag just nu!  


Nu ska jag ut o fota! 

Tjingeling!

   En bild som jag tog förra hösten på min tomt!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards