Veronica

Alla inlägg under juni 2012

Av Veronica Johnsson - 29 juni 2012 13:53

Hejsan! Jag ska snart hoppa in i duschen, vaknade vid 9 imorse och vid 10 så sprang jag en runda i älvsjö spåren. När jag kom hem gjorde jag lite styrke övningar och strechade. Åt lite lunch, sedan la jag mig ute i solen en stund. Det var otroligt skönt! 


Nu ska jag som sgt duscha sedan måste jag åka och städa på firman eftersom att jag ska jobba på Team Sportia hela helgen. Appropå det så gick inventeringen bra igår, vi var klara runt 22. Men jag började ju redan 14 och då fick kag ansvaret för kassan, att städa och invetera alla små saker så att det skulle bli lättare att skriva upp sedan. Jag höll på tills vi stängde vid 19 och räknade olika varor, hjälpte kunder och allt. Var helt slut då, hade inte fått någon paus heller. Men det var ju bara början, haha. När vi hade stängt så var det en massa folk upp i lunch rummet som skulle hjälpa till att inventera. Vi jobbade i lag om 2 personer och jag fick räkna med Emma, vi han klar våran del och hjälpte 3 andra lag att räkna klart. Haha, vi var as snabba. När alla var klara drog vi oss hemåt. 


Nej nu måste jag duscha! Ha det bra! 

 

Ellos höst katalog har precis kommit, jag tyckte att det var liite för tidigt, haha! :P

Av Veronica Johnsson - 28 juni 2012 11:52

Hejsan! Sitter framför tv:n och har precis ätit spaghetti och köttfärsås till lunch. Om cirka en timme ska jag åka till jobbet. 

Lär väl komma hem vid 12 idag eller så, men imorgon är jag ledig så det är lugnt. Det är den enda leiga dagen den här veckan dock och då måste jag typ städa hos pappa x), men jaja. Jag är ju ledig hela nästa vecka förutom söndag! ^^


Hittade en fin bild på Zayn Malik, man brukar aldrig se honom i bakslick men han såg riktigt bar ut i det! haha!

Av Veronica Johnsson - 27 juni 2012 20:31

Chord Overstreet!! <333


Av Veronica Johnsson - 27 juni 2012 20:15

HEEEEJJ! Jag har varit på ett as bra humör idag! Vet inte varför, men det har jag! Därför har det gått as bra att jobba, jag älskar mina kollegor, det låter så fancy att skriva det, det är så sköna! Och DU Linnéa K om DU läser detta, du får ta och komma o hälsa på mig när jag jobbar där! Det vore awesome, så kan du säga till de andra hur duktig jag är!! :)) Haha, Alexandra den dummingen ska nämligen till Cypern och hon vägrar skicka lite sol.... :( Haha, sorry jag är jätte flum hah! 


Men dagen har varit bra, har städat en massa inför inveteringen osv, så att det ska bli lättare att räkna! 


Imorgon jobbar jag från 14- 23, tjohoo! Haha, nämen som jag skrev i morse, det är inventering!

 

Cypern 2010 med Alexandra och hennes familj, plus en annan familj! :D


Av Veronica Johnsson - 27 juni 2012 10:19

Jag älskar denna låt! Så underbar! Tyckte inte att Trey Songz var så bra förut, men den här låten är as bra! :P

Av Veronica Johnsson - 27 juni 2012 10:11

Sitter och äter ett äpple i soffan just nu och chillar innan jag ska dra till jobbet. Börjar ju 12, det ända negativa med det är att man har rätt mycket tid på morgonen, men man kan inte göra något större projekt liksom. Jaja! Ska intee klaga! :P


Jag ska väl dra om någon timme typ, så har massa tid att chilla nu! Sedan slutar jag vid 18 idag också. Imorgon böjar jag 14 och jobbar till 23, det är nämligen inventering efter stägning vud 19. Inte super kul, Men jaja, pengar är pengar! x) 


Ha en bra Onsdag!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards