Veronica

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 14 juni 2012 10:04

Men han gör den här låten så mycket bättre! hahah (Gleenörd.com!!!)

Av Veronica Johnsson - 14 juni 2012 09:51

Godmorgon! 


Igår var det tomt i bloggen eftersom att jag fick på morgonen ett samtal av min chef och några minuter senare var jag på väg in till stan för att jobba. Jobbade till 18 och jag ahde huvudvärk hela dagen, plus att jag var as trött så hade verkligen ingen lust att blogga. Men förövrigt så var det rätt kul att jobba, alla där är så schyssta så det gär det mycket roligare! Jag skulle egentligen jobbat idag också, men jag vakande i morse och mådde rätt dåligt, helt slut i kroppen. Så jag sa till min chef att jag måste få vila upp mig tills när jag ska jobba på de tider jag fått enligt schemat, vilket är från den 25:e och framåt. Jag har ju varit sjuk enda sedan jag praoade hos dem vecka 6, från och till. Och jag känner att nu måste jag ta det lugnt så att den försvinenr på riktigt den här gången, för det är fan inte kul att det ska hålla på såhär, kan inte träna ordentligt eller något... 


Jaja, emn jag ska bara chilla idag och imorgon också. Lär väl bli en massa Glee tittande, haha. är beroende!! 


Denna kille är med i Glee och han är såå söt!! :P

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards