Veronica

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 10 juni 2012 21:24

 

Av Veronica Johnsson - 10 juni 2012 21:12

Här kommer lite bilder ifrån kvällen! Det ahr vart en mycket trevlig kväll med släkten osv. Otroligt härligt väder osv. God mat och allt! Älskar at umgås med släkten, så jäkla skön! Man måste verkligen vara speciell för att passa in här, haha xP


De lekte pirater, hahaha


 

Me and my brotah  


Joakims flickvän och mitt ena kusinbarn!   



   

Gjorde choklad doppade jordgubbar! MuMS! <3 

   



 Min ena bonus syster, Emelie!

 

Har ätit hur mycket jordgubbar som helst de senaste dagarna haha x)

Av Veronica Johnsson - 10 juni 2012 11:01

Hejsan! Vaknade för ett tag sedan och har fixat lite gran i rummet osv inför min brorsas student fest. Snartska vi åka och handla också, så det ska bli skojjigt! 


Igår kväll satt jag och tittade på "Pirates of the Caribbean: i främmande far vatten". Jag älskar de filmerna! Jack Sparrow (johnny depp) är så bra!!! Men jag tycker nog att 1:an är bäst för den var lite tuffare än de här filmerna som har blivit liiite för barnvänliga, haha men annars är de super! 


Ni får ha en bra dag! 


 

Mitt lördags godis igår, mums!!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards