Veronica

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 2 juni 2012 21:08

Hejsan! Jag har varit lite frånvarande idag. Jag och alexandra har verkligen inte gjort någonting, det har varit dåligt väder vi var trötta osv... Vi tittade bara på film och käka godis typ. vid 17 tiden åkte jag hem och nu har jag suttit och tittat på finalen av let´s dance som var igår, grattis Anton!


Jag har titta på ett Glee avsnitt och nu har jag precis sett klart filmen "Thor". Jag trodde inte att den skulle vara så bra och i börjaan var jag väldigt skeptisk, men den var riktigt bra måste jag säga. Jag var helt inne i den! Haha, jag har kommit på att jag typ älskar sånna filmer, som är overkliga eller vad man säger. Det är coolt!  


Nej nu ska jag titta på någon annan film, haha, latisdag.com 


Ha det bra! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards