Veronica

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 23 juni 2012 17:43

 Rihanna har gjort en musikvideo till hennes låt, "Where Have You Been". Videon kanske inte är jätte klockren, men jag tycker att den var coolt gjord och Rihanna är lite cool som vanligt också! :D

Av Veronica Johnsson - 23 juni 2012 16:28

Hej! Jag kom hem för en stund sedan, och nu har jag packat undan väskan osv. Tänkte att om jag gör det direkt så slipper jag det sedan!


Jag och Alexandra har varit helt döda idag, eller typ alla har varit det. Haha! Men det var svin kul igår. Vi åkte till Ramsö på morgonen och var där ute vid 12. Det var sjukt fint där, deras havläge, huset, hela tomten var underbar! Man såg vaxholm från deras tomt. Men vi hoppade en massa studsmatta, jag har lärt mig att göra kullerbyttor från stående, de kallar det flyg kullerbyta, haha, och stå på händer har jag också lärt mig lite, så nu har jag tränings värk. Ja, jag är otränad! x) 


Vi åt god midsommar lunch, spelade lite pil pch lite andra grejer. Sedan gick vi upp till midsommar stång de har på ön, där var den en massa andra folk och det var något band eller vad man säger som höll i misommar dansen, självklart dansade vi också lite. Vi stannade där ett tag, sedan gick vi tillbaka till huset, spelade lite badminton och croket. Middagen bestod utav gott grillat kött och potatis, super gott! Efter middagen så gick vi upp till de vuxnas midsomamr fest, där det var en massa människor i blandade åldrar, det var en dansbana i mitten med live band och massa aktiviteter runt omkring, det såg ut som en scen tagen ur en film inspelad i USA, typ Alabama, eller Tennessee. Det saknades bara boots och cowboy hattar! Jag, Alexandra, Emily, Hennes kompis Linnea, Alexandras lillasyster och Emmys lillasyster stod och dansade på dansbanan hela kvällen, det var sjukt kul! Vi dansade så att jag har träningsvärk idag, det var as härlig stämning där bland alla fulla människor, trots att det var varmt och trångt. Vi hittade ett gäng under en låt som vi stod och dansade i ring med, det var lite kul! Hahah! Jag hde gjort nästan vad som helst för att återuppleva den kvällen!

När det var slut gick vi hemåt och fixade oss för sängen. jag och Alexandra satt utanför stugan där vi skulle sova, på bryggan och det var as härligt! Vi satt där och snackade ett tag och det enda som saknades var Linnéa K! :)


Jag hoppas att ni hade en lika rolig och härlig midsommar som jag har haft!


 

En härlig bild, tagen från deras brygga igår! Den är tagen med min iphone, där är det lite dålig kvalité. Mer bilder kommer upp senare! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards