Veronica

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Veronica Johnsson - 8 juni 2012 23:15

Jag glömde bort för en stund att jag hade en blogg, haha x)


Jag avr i skolan igår igen och det gick bra, men jag gick hem efter lunch. Men på kvällen åkte jag med Alexandra och några till lida och där grillade vi och hade det trevligt, sov hos Alexandra och idag åkte vi till huddinge C, åt lunch köpte lite jordgubbar och åkte hem till henne igen coh åt upp dem sedan slappade vi och lite sådant. En skön dag helt enkelt. Jag kom på att jag måste börja sola också!! Är hur blek som helst!! x)


Aja, här kommer Justin Biebers nya låt, vet inte riktigt vad jag tycker... än. Den är bra men inte överdrivet.... jaja.


Ha det nice!!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards