Veronica

Alla inlägg under oktober 2013

Av Veronica Johnsson - 29 oktober 2013 19:51

Hejsan! Hoppas att alla har en bra vecka, och att de som har lov, har ett bra höstlov! 


Jag har seriöst träningsvärk från all packning jag släpade på igår från Huddinge till Haninge. Fattar ni hur otränad jag är? haha, måste ta tag i det där alltså! 


Idag har jag umgåtts med min mormor i stan , vi åt lunch i gamla stan och sedan gick vi på en promenad genom stan. När vi hade promenerat klar så åkte jag till en fotobutik vid fridhemsplan, för att fålite råd om systemkameror osv. Jag har nämligen beslutat mig för att sälja den jag har nu och köpa en "riktig". Jag trivs inte med den jag har nu. Men nu har jag nog bestämt mig för vilken jag vill ha, en Nikon D5100 eller D5200. Det är typ samma, fast D5200 är nyare. 


  

Bild från en promenad med mormor i februari för något år sedan!

Av Veronica Johnsson - 28 oktober 2013 09:36

Hejsan! Det är ju höstlov nu och jag ska bo hos mamma i Haninge hela veckan, jag vet inte hur det blir med blogagndet. Inte för att jag har bloggat så mycket den senaste tiden, men jag tänkte att jag tar typ en bloggpaus hela veckan så kanske jag hittar lite inspiration att skriva igen! 


Ha det bra!


 

Av Veronica Johnsson - 25 oktober 2013 21:44

 

One Directions nya singel inför det kommande albumet har släppts och gud vad bra den är! Det känns som en mer mognare stil än de tidigare låtarna de har släppt och Zayns röst... alltså jag är ju helt döds kär i den! Haha, lyssna! (Såklart fungerar inte videon att lägga upp, men här är länken) 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0OJpbfprVro

Av Veronica Johnsson - 22 oktober 2013 17:25

     
Igår var det fotbollsmatch på Friends Arena, AIK mötte Norrköping. Vi vann med 1-0! :) Det var super kul att gå på match och vill gärna göra det igen.   

Av Veronica Johnsson - 18 oktober 2013 16:57

Wise words! Ett av det bästa tack-talen jag hört! 

Av Veronica Johnsson - 18 oktober 2013 16:32

   


Äntligen fredag!! Jag fikade med mamma efter skolan, hon åker till Afrika nästa vecka och hon ska låna min kamera. Men nu är jag hemma och det känns typ tomt utan kameran, haha! Idag blir det att bara ta det lugnt, men imorgon kommer jag att umgås med Alexandra och Emily, vi ska ha en sleepover! 


Trevlig helg!

Av Veronica Johnsson - 14 oktober 2013 18:00

Nu favorit låt just nu! Har lyssnat gärnet på dels den här låten men också resten av albumet, så bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards