Veronica

Alla inlägg under april 2012

Av Veronica Johnsson - 29 april 2012 21:52

Så jäkla fin text!


Please let me take you
Out of the darkness and into the light
'Cause I have faith in you
That you're gonna make it through another night
Stop thinking about the easy way out
There's no need to go and blow the candle out
Because you're not done
You're far too young
And the best is yet to come


So just give it one more try to a lullaby
And turn this up on the radio
If you can hear me now
I'm reaching out
To let you know that you're not alone
And if you can't tell, I'm scared as hell
'Cause I can't get you on the telephone
So just close your eyes
Oh, honey here comes a lullaby
Your very own lullaby

Well, everybody's hit the bottom
Everybody's been forgotten
When everybody's tired of being alone
Yeah, everybody's been abandoned
And left a little empty handed
So if you're out there barely hanging on...


- Nickelback, Lullaby

Av Veronica Johnsson - 29 april 2012 21:06

Hej!


Uppdateringen är lite olika från dag till dag känner jag. Iband har jag mer att göra ibland hr jag inget att göra, ibland hinner jag eller har inte lust med att sätta mig vid datorn liksom. Men det blir som det blir!


På bröllopet igår gick det bra och det var väldigt kul också, ja finns inte så mycket mer att säga. Det var en väldigt mysig lokal och alla var glada och trevliga!


Idag har jag jobbat, på moab och promenerat 1,2 mil. Det är as bra, det roligaste är att jag är missnöjd... För jag vet att jag kan springa och ta ut mig ännu mer för jag var inte super trött och jag känner mig typ dålig när jag inte tar ut mig fullständigt, jag känner mig vek och svag på något sätt. Och varje dag jag inte tränar får jag panik, för jag måste träna osv. Jag känner mig helt enkelt skit dålig och besviken om jag inte tränar någon dag eller om jag inte tar ut mig helt och hållet. Från början idag så var tanken att jag skulle gå en mil istället för att springa eftersom att jag håller på att bli sjuk, men det slutade med att jag sprang hela första varvet av 3 för att kände mig besviken på mig själv annars, det är en jätte konstig känsla som jag alltid får när jag gör saker, jag måste göra de så att jag verkligen har lagt ner hela min själ i dem annrs känner jag mig dålig. Det är as skumt, har inte känt så förut, det har typ kommit nu. Det känns som att jag tävlr mot mig själv och jag förlorar så går hela världen under typ... A, min hjärna är CP. Jag funderar på alla sätt som jag ska hinna träna ordentligt imorgon innan jag ska jobba i 7 timmar imorgon... 


Imorgon efter jobbet ska jag hem till Alexandra och fira lite valborg, hon har fått slitage i hälsenorna så hon kan typ inte röra benet, så jag får komma dit och pyssla om henne lite! ^^


Skittråkigt inlägg säkert, men jaja!

Lägger upp en bättre bild! :P

 Ja jag är besatt!

Av Veronica Johnsson - 28 april 2012 15:59



Såhär ser jag ut idag! Lägger aldrig ut bilder på dagens outfit eller så, så nu gör jag det! ^^


Ha det bra!  ^^

Av Veronica Johnsson - 28 april 2012 12:55

Goddag mina vänner!


Sitter och degar i soffan och tittar på ett inspelat avsnitt av Navy CIS! Älskar serien! 


Dagen började sådär halv kul, en geting flög nämligen in i mitt rum, det roligaste är att ingen dörr utåt var öppna... Så alltså är deras jäkla bo innuti huset, kul!!! Jag kommer aldrig våga vara är ensam igen, ja jag har geting fobi. 


Nämne ska fortsätta kolla nu! Ha det bra! 


 Ja han är snygg, ja jag är töntig! :P  

Av Veronica Johnsson - 27 april 2012 21:01

403559_10150685639416611_7970126610_9831611_979663086_n_large

575335_10150767239174570_154526009569_9332548_1818915166_n_large

Channing-tatum-gq-magazine_large

X_92046547_large

X_13a5359a92_large

Jag skulle kunna fortsätta hela natten, men jag säger bara, kan killar sluta vara snygga, det är fan irriterande ibland! xD

Av Veronica Johnsson - 27 april 2012 20:58


"I am not perfect,

but parts of me are pretty awesome"








- Vecko Revyn

Av Veronica Johnsson - 27 april 2012 20:13

Hejsan!


Har precis kommit in från en timmas löprunda, körde lite styrka i armar och mage efter det också! Det kändes bra! Har ju inte hunnit träna sedan i måndags, dick hade jag ju iofs ridning igår det få gilals som et halft tränings pass! :P


Igår hade vi dressyr och jag red Belle, jag har börjat hitta knapparna på den donnan, vilket är kul! Jag älskatr att rida henne, hon är tjurig som fan men ändå så underbar och mysig. Det gäller bara att visa att man känner, jag satt typ och skrek åt henne för att hon var dum, haha!


Idag så har det inte varit vanlig skoldag för min del. Jag vart inbjuden förra veckan till en workshop till något som heter "Psykologifabriken". Det var en massa NTI:are från hela sverige, luleå, sundsvall osv. och en till från stockholm. Dessutom var det 2 som skulle välja gymnasium och någras om gått ut. En väldigt bra blandning det vill säga, alla var suoer schysta och de som höll i själva grejen var as roliga också och allt de sa gav något vilket är kul. Men varför vi vart inbjudna var för att de ville ha ideer för att marknadsföra NTI gymnasiet och då vilel de ha hjälp in ifrån och från folk med olika bakgrunder. Några av workshopen jobbade för en reklambyrå där de nu jobbar med att marknadsföra NTI. Men det var kul och vi fick tänka, komma med ideer, gör roliga övningar osv. detvar jätte kul iallafall och de kommer troligtvist att samla ihop oss alla igen vilket är kul. Det är alltid trevligt att träffa nya personer. 


Imorgon ska jag vara servitris med Alexandra på ett bröllop, det blir rätt kul tror jag! 


Nej nu ska jag fokusera på Navy CIS! :P

Bild på mig idag! :) 

Av Veronica Johnsson - 27 april 2012 08:28

God morgon alla glada! Jag har vart as dålig på att blogga de sista dagarna men jag har hart fullt upp med skola och jobb och ridning. Har varit helt slu om kvällarna när jag kommit hem! Nu ska jag springa iväg till bussen, slutar 2 idag så jag skriver när jag kommer hem!Ha en bra fredag! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards