Veronica

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Veronica Johnsson - 13 april 2012 09:18

Godmorgon!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men igår så åkte jag in till min bonusmammas hårsalong. Där hjälpte jag till att fixa innan hons skulle ha sin vårfest. Vid 18 kom alla och då fick jag lyssna på när några personer pratade osv. Och sist så visade Kia hur de gör hårförlängningar på mig. Så nu har jag fått lite tjockare hår och det känns lite weird, med tanke på att jag alltid haft mitt tunna korta hår som inte känns, nu känns det jätte mycket tyngre. Men jag antar att det är en vane sak. Nöjd blev jag iallafall! Nu måste jag bara lära mig att sköta det också!


När jag var klar där så åkte jag hem och bytte väska sedan tog jag pendeln till Alexandra. Vi ska snart träna med hennes syrra och i kväll så ska vi möta upp Emmy och köpa mat och sedan ha en mys kväll. Det var sjukt länge sedan jag träffad henne så det ska bli as kul att få se henne igen!  


Nu ska jag vara lite social med alexandra igen. Jag lägger upp en bild på mitt nya hår när jag har tid sedan!


   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards