Veronica

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Veronica Johnsson - 5 april 2012 23:42

Hej! Har n suttit de senaste 3 timmarna och byggt ihop min byrå som jag fick i födelsedagspresent, jag är fett stolt över att jag lyckades få ihop den själv! Jag brukar inte vara bra på sånt...


VET NI HUR SKÖNT DET ÄR MED PÅSKLOV????? Ja, det vet ni säkert eftersom att ni kanske också har det. Men när läraren sa nu kan ni gå på påsklov fick jag en lättad känsla i hela kroppen, det kändes bara jäkligt bra helt enkelt! 

Efter skolan åkte jag hem, bytte om och åkte vidare till stallet. Vi hade hoppning idag och jag fick Lussan, det var första gången hag hoppade henne. Hon var rätt kul att hoppa, dock var jag lite off idag. Jag varti lite sur på mig själv för jag orkade inte vara envis, jag som alltid brukar vara det. Men jag antar att det kan vara så ibland. Det gick iallafall helt okej!


Måste bara säga en sak till och det är att jag fick en sån jäkla bra känsla nyss! Det kändes verkligen som att jag var nöjd med livet och jag kände att shit vad mycket jag har vuxit sedan jag började på gymnasiet, det är helt sjukt. Jag har lärt mig att ta mycket mer eget ansvar över mig själv och jag har lärt mig att aldrig ge upp. Jag känner det nu när vi håller på och ta fram en egen produkt, det är så mycket som säger emot mig. Men jag tänker inte ge upp förens själva gud säger åt mig att göra det. Seriöst! Nu jäklar!! 


   

Jag vet att dem är snea, men jag orkat seriöst inte vända på dem! x)

 

Finaste Lussan! <3

-

Av Veronica Johnsson - 5 april 2012 14:13


You are always stronger than you think you are!


 

Av Veronica Johnsson - 5 april 2012 09:57

Hej! Har precis kommit tillbaka från idrotten där vi gjorde coopertest igen, det funkade i 10 minuter sen så kunde jag seriöst inte andas, så fick avbryta. Men jag hade ändå bättre tid än förra gången, så det är as bra!


20 över börjar matten och jag är så jäkla trött, så min hjärna lär smälta eller något... Men nu måste jag tagga till inför sista dagen sen är det påsklov!!!!!! Tagga till nu då!  Haha, typ...


523152_322471667815641_201890039873805_853971_1964481908_n_largeEn söt liten bild på en katt! :P

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards