Veronica

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Veronica Johnsson - 10 april 2012 20:37

Nu har jag precis tränat och duschat och fixat allt till imorgon. Då blir det att ta sig upp vid 7 och sedan åka till jobbet, men det är ganska chill ändå, dessutokm så ska jag få lära mig kassan! Det ska blir intressant. Vet inte exakt hur länge jag jobbar imorgon men tror att jag jobbar till 4. 

Nu ska jag slå på tv:n och slöa lite framför den och tillslut gå och lägga mig! 


Godnatt! 


Lägger upp en lite gammal bild i brist på nya bilder! ^^  

Av Veronica Johnsson - 10 april 2012 20:36

Den här låten är så fin tycker jag!

Av Veronica Johnsson - 10 april 2012 19:04

Hej!


Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg innan jag ska konditionsträna en stund! Jag sov över hos Alexandra igår, det var mys och idag vaknade vi upp vid 9 tiden och vi följde med hennes syster till stallet där hon skulle rida, det var lite mysigt men dock så var det världens sämsta väder!! Vad händer egentligen?? Vart tog värmen vägen liksom? När hon hade ridit klart gick vi i regnet till bussen och tog den till Tumba där vi åt på Donken, det var ett tag sedan faktiskt! När vi hade ätit oss mätta så fortsatte vi hem till Alexandra igen och vi dog i soffan kan man säga, inlindade i filtar för att värma upp oss igen! Vid 18 skulle hon träna så då åkte jag hemåt. 


Detta är vad som ha hänt idag ungefär, en skön dag bortsett ifrån vädret! ^^


Hoppas att ni har haft en bra dag! 

Vi hörs senare!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards