Veronica

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Veronica Johnsson - 23 april 2012 19:55

Haha, vilken skön lirare! Kolla om ni vill få er ett gott skratt! xP

Av Veronica Johnsson - 23 april 2012 19:36

Molly Sandén - Spred a little light, oerhört fin låt! 


-

Av Veronica Johnsson - 23 april 2012 19:32

 

Av Veronica Johnsson - 23 april 2012 19:12

Hej!


Jag är så jäkla öjd med mig själv efter dagens träningspass. Orkar inte förklara, men jag kämpade och sprang på till jag bokstavligt talat blev yr och var tvungen att ta tag i ett träd för att inte trilla. Jag fortsatte springa även fast alla mina muskler bara skrek sluta typ. Fyfaaan! Vad nöjd man är med sig själv efter ett sådant pass där man överskrider sina förväntningar! Jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv! Att jag orkade, att jag kämpade på. Detta kan låta hur löjligt som helst men för mig är det jävligt bra! Jag är en sådan som är envis i början och säger att jag ska kämpa som fan men när jag väl tror att jag inte klarar mer för att jag är "för dålig" då ger jag upp, det är som att jag tänker, vem fan försöker jag lura? Men nej bort med dessa dumma och idiotiska tankar!! DU ÄGER VERONICA! och du som läser detta ÄGER OCKSÅ!! Dont stop believe in yourself. Haha, ni skulle ha sett i den AS jobbiga backen, jag kollade både fram och bak, titatde så att ingen var där sedan skrek jag "KOM IGEN NURÅÅ VERONICA, DU KLARAR DETTAA!!" haha, hade någon sett det där hade tror att jag var dum i hele huvudet eller något. 


Detta var säkert jätte intressant att skriva om men jag orkar seriöst inte bry mig, just nu kan inget slå ner mig!!


Ha det awesome nu!!




Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards