Veronica

Alla inlägg den 4 april 2012

-

Av Veronica Johnsson - 4 april 2012 21:02

Tumblr_m1yrmspp5k1qieq9mo1_500_large

Av Veronica Johnsson - 4 april 2012 11:28

Hejsan! Har just ätit lunch, det vart lite ärtsoppa bara. Orkade inte göra något annat. 


Imorse så var jag på vårdcentralen, och vi gjorde lite tester för min astma och tog blodprov, sedan fick jag snacka med någon läkare. Efter det så gick jag hem, det är lite varmare idag än igår och jag hoppas att det bara blir varmare och varmare nu! Jag vill ha riktig VÅR! Men väl hemma så chilalde jag en stund, var helt yr efter blod provet, jag är super töntig när det gäller nålar! Men sedan så styrketränade jag och nu måste jag hoppa i duschen. Ska ju till skolan om ett tag och efter det så blir det jobb också! Nice, sen är det bara imorgon också sedan så är det påsklov!!! Kommer så jäkla lägligt!! Nice med påslov!


Nej nu måste jag skynda mig lite, ha det bra!


Lägger upp en bra låt som passar mitt humör just nu!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards