Veronica

Alla inlägg under april 2013

Av Veronica Johnsson - 29 april 2013 20:52

Ursäkta för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna, eller den är lite ojämn typ. Men det är super stressigt i skolan och humöret går upp och ner hela tiden för at ät jag är så trött. Det är ju slut spurten nu som många vet och den är alltid jobbigast! Men jag försöker så gott jag kan, men största fokuserar just nu är skolan. Bloggar när jag känner att jag orkar.

Jag ligger redan i sängen, vet inte ens vad jag tänker just nu. Så lite sömn och musik kommer att reda ut tankarna lite!

Här kommer en bild på mig och min lilla söta kusin:

Av Veronica Johnsson - 28 april 2013 13:57

Jag har precis varit ute med Jake och Jack och spelat fotboll i parken! Supet mysigt väder ute idag, härlig söndag med andra ord!

Av Veronica Johnsson - 27 april 2013 11:33

Underbar dag att vakna upp till, särskilt när min mormor ringer mig när jag ligger och sover och jag svara typhalft sovande och hon börjar asgarva och ba "yes jag lyckades pricka in när du sov" haha ondskefull mormor man har! ^^


Idag är det min kusins modevisning i Södertälje som gäller, hon går ett design program i gymnasiet och deras är deras slutuppgift typ. Så det ska bli kul att se! Jag ska typ bara sminka mig och äta lite, sedan måste jag dra.


Här är en bild från igår på sötisarna: 

 


Av Veronica Johnsson - 27 april 2013 01:08

 

Haft fullt upp med praktik och sedan har Emmy och Alexandra varit här och vi har ätit tacos, badat jacuzzi och kollat på film. Fredagsmys med bästa tjejerna alltså! Nu är jag helt slut och ska sova, men vi hörs mer imorgon.

Av Veronica Johnsson - 25 april 2013 18:33

Hejsan! Nu är våren verkligen här, man bara känner det i lufte och man går med sett stort leende på läpparna hela tiden. Allt känns bara bättre! 


Idag var det praktik som gällde, jag inventerade hela lagret och det tog i princip hela dagen så hann inte med så mycket annat innan jag slutade. Var rätt slut i hjärnan efter att ha räknat i 5 och en halv timme ^^ .


Imorgon är det fredag, hur skönt är inte det? Dessutom kommer Emily och Alexandra hit och vi ska ha en liten tjejkväll, det ska bli kul! 


Här kommer dagens outfit bilder också: 

   

Stickad tröja från Gina tricot, Jeans från Gina tricot och skor från Skopunkten  

Av Veronica Johnsson - 24 april 2013 20:00

   

Skopunkten 

 

 från H&M/Gina tricot

 


Från Gina tricot

Detta köpte jag igår när jag var i stan, jag älskar skorna, de är så perfekta till den putfit jag ska ha på skolavslutningen (anledningen att jag köpte dem typ). Är riktigt nöjd med dem!  Köpte även ett par converse liknande skor på skopunkten. 

Av Veronica Johnsson - 24 april 2013 19:20

     

Jeans jacka från Gul&blå, linne från bikbok, jeans från Gina tricot, skor från skopunkten (egentligen hade jag vita converse, men byte) 



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards