Veronica

Alla inlägg under april 2013

Av Veronica Johnsson - 5 april 2013 18:35

         

Skinnjacka från H&M, topp från Cubus, Jeans från Gina tricot och Converse från Team Sportia

 

Älskar att jag nyss tappade min telefon i golvet och touchen bara slutade att fungera precis där jag ska trycka lösenordet för att komma in på telefonen. Har liksom bara en månad kvar på telefonen, why couldnt you wait???

Av Veronica Johnsson - 5 april 2013 17:06

Jag har helt glömt bort att det är fredag idag. Jag hade egentligen ingen aning om vad det var för dag idag, det blir alltid så när man har lov och man inte behöva hålla koll på vilken dag det är. Idag har jag varit hos naprapaten på söder igen, den här gången kändes det mycket bättre efter åt. Min nacke ville släppa efter mer, vilket är skönt!


Jag åkte till stadsbiblioteket när jag var klar hos naprapaten och lånade en bok till svenskan, det blev Johan Theorin - "Nattfåk". Den verkade spännande. När jag kom hem så satte jag mig ute på altanen i solen och åt lite mellan mål. Nu ska jag städa för imorgon så har jag bjudit över mina kompisar på middag, eftersom  att jag har fyllt år och sedan på kvällen ska några av oss ut också, så det ska bli rikigt kul! 


Lägger in dagens outfit snart!


 

Bild från i tisdags

Av Veronica Johnsson - 4 april 2013 17:09

 

I måndags efter att jag hade varit hos naprapaten så gick jag in på H&M en snabbis och kikade lite, då hittade jag den här kjolen, har letat efter en kjol som är kortare där fram och längre bak och jag gillar det här mönstret väldigt mycket. jag brukar inte använda kjol men får börja lära mig att göra det, för det är riktigt fint!

Av Veronica Johnsson - 4 april 2013 17:02



Jag har rensat min i min garderob och plockat bort det som jag inte använder eller det som är urtvättat. Jag trodde inte att det skulle bli så mycket, men det var en hel del. Nu ser det mycket fräschare ut i garderoberna! ^^ Här är före och efter bilder:


Före: 

 

Efter: 

     


Före:

 

Efter:

     


Före:

 

Efter:

  


Här är resultatet, 3 papperskassar och en plastpåse, rätt mycket ändå!

     



Av Veronica Johnsson - 3 april 2013 21:46

           

Jag köpte somsagt lite nytt idag, eller rättare sagt en tröja och ett par jeans. Jeansen är från Gina tricot och tröjan är från Salt! Älskar byxorna, det är boyfriend fit! Så snyggt! :D



Av Veronica Johnsson - 3 april 2013 17:32

Nu är jag och Alexandra hemma hos mig efter att vi gått runt på stan. Hittade lite saker och jag ska visa er senare!

Det är as bra väder ute idag och riktigt varmt, så härligt! Nu ska vi laga mat, det blir kycklig med curry!

Här är en bild från igår!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards