Veronica

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Veronica Johnsson - 15 april 2013 17:54

Det har släppts en trailer för The Hunger Games: Catching Fire och jag har precis tittat på den och jag vill bara se den nu! Den verkar bli rikigt bra! Titta på den här: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=myG9ba_Ix6g  (youtube videon ville inte fungera, men kopiera länken bara!)

 

Av Veronica Johnsson - 15 april 2013 16:26

Hejsan! Allt bra med er? Har er vecka börjat bra? För mig vart det en hektisk morgon då jag verkligen har sovmorgon, och sedan inser, när jag redan börjat att jag inte allas hade det, det var nämligen nästa vecka... PANIK!!! Så ja den här morgonen var inte den bästa. Men resten av dagen har varit rätt bra trots regnet. 


Efter skolan ska var jag på banken och fixade lite saker och sedan åkte jag hemåt. Jag hoppas att regnet avtar snart för är sugen på en promenad. 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards