Veronica

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Veronica Johnsson - 11 april 2013 18:50

     

Jacka från Jofama by Kenza, skjorta från H&M, jeans från Gina Tricot och skor från Skopukten


Vart inte så många bra bilder idag, men här är 2 iallafall!



Av Veronica Johnsson - 11 april 2013 15:53

Hejsan! Nu är jag påväg hem och sitter på tåget. Det har varit en rolig dag på praktiken, de som äger företaget är jätte snälla och jag får göra en del olika saker, vilket är jätte kul! Det är ett smyckes företag och de har huvudkontor och butik i gamla stan, annars så har de återförsäljare. De gör skit snygga smycken inspirerat av naturen, kan lägga upp några bilder sedan. Så jag har fått göra bokföring och lite såna saker idag. Det känns mycket bättre än på förra praktiken!

Hoppas att eran dag också varit bra!

H

Av Veronica Johnsson - 11 april 2013 09:05

Godmorgon! Ursäkta att jag inte bloggade igår, men jag kom hem vid 9 på kvällen eftersom att vi var på teater med skolan på kvällen.

Idag är det praktik som gäller, jobbar från 10.30 till 16 så det är rätt skönt! ^^ jag ska praktisera i en smyckes butik i gamla stan, så det ska bli kul.

Tittar lite på soul surfer innan jag måst dra! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards