Veronica

Alla inlägg under juli 2013

Av Veronica Johnsson - 29 juli 2013 15:25

Hejsan! Jag är ute på Adelsö just nu, vi har precis kommit tillbaka från stranden. Det har varit super härligt! Det blir nog lite låg uppdatering, men vi ska åla hem imorgon kväll, så får se när jag bloggar igen! Ha det bra! ^^

Av Veronica Johnsson - 28 juli 2013 19:18

Dagens låt av otroligt snygga Selena Gomez som precis släppt nytt album och en musikvideo! 

Av Veronica Johnsson - 28 juli 2013 17:32

               

Skulle åka in till skärholmen för att akut köpa en bikini och ett par lite somrigare skor än converse och kängor, jag kom hem med lite mer än det haha! ^^



Av Veronica Johnsson - 26 juli 2013 20:15

Halloj! Hoppas att alla har haft en bra dag. En arbetskompis ringde igår och frågade om jag kunde ta hans pass idag, så jag har med andra ord jobbat idag i ett vääldigt varmt PUB-hus. Höll på att smälta bort, särskilt när jag stod uppe i turist butiken som Team Sportia har på somrarna! 


Nu är det dock väldigt skönt ute och jag har precis legat på solstolen och läst senaste SOLO tidningen! Det var rikigt skönt! Imorgon ska jag, mamma, kusinerna och några fler på loppis i Solvalla och sälja lite saker som bara ligger och skräpar. Bland annat ska jag sälja mina gamla The Sims spel, med andra ord, min barndom är officiellt över... Haha nördade dessa spelnär jag var mindre ända tills för typ ett halvårsedan och nu har de bara legat i lådan. Känner att de gör mer nytta i någon annans händer. 


Ha en bra fredagskväll!  

Av Veronica Johnsson - 25 juli 2013 11:29

@veronicajonssoon

Av Veronica Johnsson - 24 juli 2013 15:54

Detta kommer att bli en bra filmhöst att se fram emot! Uppföljare på både Hunger games och Thor, den första The Mortal instruments filmen kommer ut, och ja, det verkar bli hur bra som helst!


Några filmer jag vill se, hade jag lagt upp alla så hade inlägget blivti hur långt som helst! ^^ 

Av Veronica Johnsson - 23 juli 2013 19:28

Jag och min brorsa kollade alltid på Prison Break när vi var mindre, vi tjatade alltid på pappa om att få se det sent på vardagskvällarna. Även fast jag tyckte att det var skit läskigt, eftersom att det är rätt brutalt... Så kollade jag ändå, men jag slutade efter ett tag och sedan har jag inte kollat på det något mer, tills idag! Jag har börjat se om hela serien från första avsnittet och nu när man är äldre så fattar man lite mer vad som händer och det är inte lika läskigt. Bara lite haha! Men det är sjukt bra alltså!


Det är ju inget fel på skådespelarna heller... ^^


 

Av Veronica Johnsson - 23 juli 2013 16:55

Igår har jag en super mysig dag i stan med Denise L. Vi mötes vid tc och gick ner till Gallerian och fönstershoppade lite, sedan bestämde vi oss för att åka till gamla stan. Väl där så köpte vi oss varsin glass och sedan gick vi längs västerlånggatan ner till vattnet där vi satt och pratade och bara njöt i någon timme. Sedan bestämde vi oss för att gå på bio också, det har typ blivit en standard för oss nu. ^^ Vi bokade iallafall biljetter till "Now You See Me"!


Filmen var väldigt bra, den var häftigt gjord och jag rekommenderar den verkligen. Den var lite klurig, och spännande, 2 timmar kändes som en halvtimme! 

       



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards