Veronica

Alla inlägg under november 2012

Av Veronica Johnsson - 30 november 2012 21:26

Trött som fan var ordet! Jag kom hem för någon timme sedan, åt middag och har tagit det lugnt i soffan. Vart lite firande idag eftersom att brorsan skaffat jobb! Grattis! ^^


Tog med mig laptopen hem från skolan idag, så nu sitter jag i sängen och bloggar, orkar inte ens sätta på den andra datorn, haha! 


Jag ska typ gå och lägga mig nu snart, med tanke på hur trött jag är! Men imorgon ska jag träffa Linnéa, vilket var sjukt länge sedan så det ska bli kul! :D 


Ska sätta på tv:n och mysa ner mig i sängen nu! Ha det bra!


 

Har inga nya bilder från idag så får bli en lite äldre! Älskar den här vita skjortan!

Av Veronica Johnsson - 30 november 2012 09:40

Lyssnar igenom Keshas nya album som finns på Spotify, låter rätt bra!   


 

Av Veronica Johnsson - 30 november 2012 07:24

Godmorgon! Idag är det den 30:e november, den sista dagen i november. Ca 14 skoldagar kvar tills jullovet! Härligt! Julafton och nyår närmar sig verkligen sjuk fort och snart sitter man väl där med hela släkten och äter julmat! Det får snabbare än man tror, och helt plötsligt så är året inte 2012 längre utan 2013! Jag kanske har skrivit det tidigare men det känns som att månaderna mellan sommarlovet och jullovet hade väldigt många fler dagar än nu!

Varför går allt så fort plötsligt? Känns som att jag nyss stod med Alexandra och Linnéa och firade 2012 och nu, om en månad så är det ett nytt år igen! Stört!

Men idag är det fredag! Den här veckan har haft sina ups and Downs men nu väntar helgen, Linnéa kommet hem från Växjö och Alexandra fyller år! Så det blir nog en bra helg! Fast först blir det skola och sedan jobb!

Ha en bra fredag!

Av Veronica Johnsson - 29 november 2012 20:45

Placebo effekten är ett bevis på att allting är möjligt, om du bara tror på det!

Av Veronica Johnsson - 29 november 2012 19:57

Jag tog bilder på dagens outfit, med kameran, men av någon skum anledning så ville inte bilderna öppnas på datorn. Det är typ hundra knappar man kan trycka på innan man kan ladda upp bilderna och jag lyckades väl trycka lite fel eller något, för det var fel format på filerna och skit. 


Försökte iallafall haha. Men jag dagen har varit lite upp och ner, både bra och dålig alltså. Har ingen aning om vad jag ska skriva om och är super trött så slutar nu innan jag skriver något helknas!


Godnatt!

  Denna bild får ersätta dagens outfit!^^ haha weird


Av Veronica Johnsson - 29 november 2012 15:12

På lunchen åt vi på Sandys som ligger precis vid skolan! Äter alltid pasta med kyckling pest där, det är så sjukt gott!! ^^

Slutr om en halvtimme så skriver mer när jag kommer hem! :-)

Mums!

Av Veronica Johnsson - 29 november 2012 09:21

Sitter i skolan och har rast från personlig försäljning till 25, imorse vaknade jag upp och såg att det var en massa snö ute. Det såg rätt mysigt ut men det omysiga är att det är slask och att det snöar som värsta stormen, det är mysigare om det snöar lugnt. Haha fattar ni?

Slutar 15.40 idag och lär väl skriva när jag kommer hem!

Ha en bra torsdag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards